Pakistani hell riders

RawLion

Kungen av kallstarter
Gick med
27 May 2006
Hoj
Yamaha YZF 750R
Kul att se andra mc-kulturer.
En 23 min lång dokumentär om mc-ungdomar i Pakistan på google video.

Man förstår ingenting vad de snackar om förutom att de verkar vara hatade av både polisen och allmänheten. Men de ser ut som de har kul iaf och verkar helt galna.

Inte för att spoila något men de sista minuterna är från "huvudpersonens" begravning...Makes you think...

http://video.google.com/videoplay?docid=-7520066748510613473&q

Synen när polisen kommer springandes från alla håll...:hihi
Dom kunde juh köra iaf. Ena killen "Coastade" och skrapade bakpartiet utan någon 12 bar.
Riktigt snyggt!!:yoparty
Antar att dom kikat en del på stuntfilmer från US på lördags kvällarna.

Slutet, tragiskt.

helt fuckin outstanding ta mig fan! G R ta dig i brasan:D dom var hur jävla grymma som helst, hoppas att det kommer en tvåa så man slipper tanka hem furstens femte amatördvd:tungan

Ha ha! Dom var ju sköna ju!

abethebabe skrev:
2342427 helt fuckin outstanding ta mig fan! G R ta dig i brasan:D dom var hur jävla grymma som helst, hoppas att det kommer en tvåa så man slipper tanka hem furstens femte amatördvd:tungan

Fy skäms, inte häda :rofl

Klart imponerad av vad dom klarar av utan i-landproblemen som finns här :Bugar
men man undrar hur gamla dom blir :(

Jag garvade mest när folket sprang ut på gatan och jagade dem och när en av dem sparkade på en polisbilsdörr (polisbil eller fårtransportbil?) :hihi

Någon som vet vad de hade för hojar? Honda 250:or från julen 7? Licenstillverkade maskiner från någon kolonialmakt med ritningar från tidigare hälften av 1900-talet?

Undrar om de har samma trådar om skyddskläder på Pakistanska forum (om de öht har internet) som vi har. :D

haha sköna killar :rofl

Snygga wheelie ringar dom hade :tummenupp

Försöker psykologen snacka engelska :va

Last edited:
Dom kör ju verkligen som om dom inte har nåt att förlora, lite farligt? :gnissla och
poliserna va ju roliga, springa mitt ut iväg med AK :lol. Mkt sorgligt slut :(

Visst ser dom galna ut, frihet under ansvar kallas det, vi kan vara glada att det finns hjälmlag i Sverige, det kommer allltid att finnas folk som tror sig vara odödliga.

Grabbarna hade bra balans och verkar vara helt orädda (korkade) i den kaotiska trafiken.

Ryggskydd behövs inte eller hur :rolleyes:

De e ju så man blir impregnerad. :klappar

Grymt imponerande... bevisligen behövs det inte något kraftpaket med hög prestanda för att slanga i ringar.

sen hur smart det är att köra på det viset utan hjälm och i den trafiken... å andra sidan tycker nog dom vi är ett gäng fegisar som kryper in i ett känguruskin och kränger på en hjälm på huvet när vi ska åka.

"Hjälm har man väl för att inte håret ska bli blött när det regnar"... och det gör det nog inte hos dom så ofta :rofl

jädrans nötter... jädrans duktiga nötter.

Ingen som vet om det finns något program för att ladda hem filmer på dom där sidorna?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT