Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lånar tråden:
1. Var är bästa och mest prisvärda anläggningen att spela i Sthlm om man skall lira med kompisar/kollegor? Helst utomhus förståss men finns det någon bra inomhusanläggning kan ni ju alltid nämna den med så kan man ha det i åtanke inför hösten.
2. Var hyr man billigast om man vill ordna en egen batalj?
Lånar tråden:
1. Var är bästa och mest prisvärda anläggningen att spela i Sthlm om man skall lira med kompisar/kollegor? Helst utomhus förståss men finns det någon bra inomhusanläggning kan ni ju alltid nämna den med så kan man ha det i åtanke inför hösten.

Visst det är kanske inte lika kul som Paintball om man ska hyra. Men om man vill prova på Airsoft i äckligt grym miljö så råder jag att provspela på Roligt.nu bana. Där spelas det i Rosersberg hos Räddningsverkets gamla övningsområde. Den har allt- ruinstad, våningshus, tunnlar och allt annat som är jävligt ballt!![]()
Lånar tråden:
Är det någon som kan tänka sig att hyra ut sin paintball markör? De företag som hyr ut har dåliga grejer, vill helst hyra en markör som är lite mer avancerad.

Vad menar du med lite mer avancerad? Elektro antar jag men vad mer? Prisrangen är ganska bred. Elbössor kostar allt från 1.000-20.000kr st grovt räknat och elajtarna med bössor i den prisklassen lär nog inte vilja hyra ut dem.![]()
Skit i att hyra, du kommer få mersmak ändå o så vill du ha en egen bössa. Tjacka en tippmann vetja. 98:an finns som elektromarkör numer med bättre pipa än originalet och helautomat, burst osv. Bra, pålitlig och prisvärd. Se till att uppgradera till luft bara.
![]()
Jag ska bara använda markören i ca 9 timmar, känns lite onödigt att köpa en markör då. Jag har tittat på en Proto Matrix, vad tycker du är ett bra pris för den? Jag vill också kunna få tillbaka pengarna som jag köper den för.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |