Paintball

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Tjena,

Jag söker bra sajter med webshoper som man kan beställa Paintball grejor från, mestadels boll är tanken men även annat är intressant.

Funderar på om de kan löna sig att köpa från USA eftersom dollarn ligger bra i kurs men iofs får man oftast en fraktkostnad.

Frakt tillkommer visserligen från svenska firmor med men jag har märkt att det kan i en del fall bli billigare att beställa från USA. Det är såklart olika överallt.

Så om ni har några bra sidor med främst billiga boll med bra kvalitet så fyll på med länkar :tummenupp

Teknikmagasinet oach coolstuff har ett semiautomatiskt kit med markör, gas, bollar, mask m.m. och säljer även bollar billigt, kvaliteten har jag ingen koll på men resten verkar ok.

Har själv beställt från dessa. mycket bra o billigt
www.actionvillage.com
(doch så beställde jag det till usa o sen sickades det av en privatperson till mig i sverige

Under tiden jag höll på o spela som mest så beställde jag från 2 siter i staterna

bradyspaintball är helt outstanding lite dyrare och inriktar sig på högkvalitet markörer

actionvillage är skitbra om du får rätt prylar försöka byta något med det företaget är helt lönlöst

bradyspaintball
actionvillage

LocDog skrev:
2222511 Tjena,

Jag söker bra sajter med webshoper som man kan beställa Paintball grejor från, mestadels boll är tanken men även annat är intressant.

Funderar på om de kan löna sig att köpa från USA eftersom dollarn ligger bra i kurs men iofs får man oftast en fraktkostnad.

Frakt tillkommer visserligen från svenska firmor med men jag har märkt att det kan i en del fall bli billigare att beställa från USA. Det är såklart olika överallt.

Så om ni har några bra sidor med främst billiga boll med bra kvalitet så fyll på med länkar :tummenupp

För ett par år sedan när jag tävlade så köpte vi det mesta från http://www.stratec.nu/

LocDog skrev:
2222511 Tjena,

Skrolla lite på denna sidan, så ser du nog "kungen av paintball" :hihi
http://www.undergroundmodshop.com/forums/vBulletin/showthread.php?t=3419

Back