Packväskor/sidoväskor KTM SMC-R -19

Niklas.L

Ny medlem
Gick med
28 May 2021
Hoj
2019, KTM SMC-R
Har en KTM enligt ovan som jag skulle vilja ha pack/sidoväskor till. Har kollat runt en del, men hittar mest utländska sidor med «universal» lösningar. KTM har, men deras kostar i sin tur massa pengar. Skulle helst vilja ha någon form av ram runt backdelen som man monterar väskor på, men en smidig lösning som du spänner fast funkar fint det också. Har någon av er tips på en lösning som passar till min hoj?

Vänligen
Niklas

Mjuka väskor är nog bättre i ditt fall som spänns fast när du vill ha dom på , finns massa olika fabrikat och storlekar och en tråd här nu som handlar om väskor

Sen har du ju lite trix med tanklocket så att du når det , fick släppa på banden på 690:n jag hade en aning vid tankning bökigt i början men efter ett tag tänker man inte ens på det
Har faktiskt en sån här liggande om det är intressant provmonterad inte körd då resan den var tänkt till inte blev av
42 liters gigant loop coyote
0AA24D85-36E4-49AB-97C6-9852E0446EB5.jpg

Last edited:
GL(giant loop) Mojavi saddlebag...låg ute ett sådant par på KTM Scandinavias köp och säljsida på Facebook för nån vecka sedan.

Bifogat

• 71F30699-AF95-4BAB-9348-284F94DF19D1.jpeg
    71F30699-AF95-4BAB-9348-284F94DF19D1.jpeg
    297.5 KB · Visningar: 19
Tjena tjena. Kolla mer åt scoutryggsäck. Du sitter ju upprätt och de tål mycket stryk. Leta efter de som från början är vattentäta ala gortex och utgå från det. Det hade jag satsat på.

Tjena tjena. Kolla mer åt scoutryggsäck. Du sitter ju upprätt och de tål mycket stryk. Leta efter de som från början är vattentäta ala gortex och utgå från det. Det hade jag satsat på.
Tänker att det är nog det enklaste alternativet. Så ska se vad jag hittar på stan i veckan som kommer.

Tack för alla tips!

Sök på lösningar till Enduro-modellen så lär du snabbt hitta något som passar dig!

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back