Det har börjat läcka, så det är hög tid o byta..
Finns det någon vänlig själ som har erfarenhet av detta och vill vägleda mig lite? Jag har ett par vänner som är duktiga o meka, men inte har någon erfarenhet av just detta. Det vi undrar över är om det är några speciella saker o tänka på? Vilken olja ska jag använda? Vart beställer/köper jag rätt packningssats/olja? Behövs det specialverktyg och isåfall vilka? Går dom o få tag i eller ska jag lägga ner verksamheten och lämna in hojjen? (kommer gå på nästan 3000 o lämna in...
)
Tacksam för svar..
Förvirradochekonomisktutmanadstudent..
EDIT: Framgaffeln är det jag skriver om.. // Hjärnblödningpågång..
Finns det någon vänlig själ som har erfarenhet av detta och vill vägleda mig lite? Jag har ett par vänner som är duktiga o meka, men inte har någon erfarenhet av just detta. Det vi undrar över är om det är några speciella saker o tänka på? Vilken olja ska jag använda? Vart beställer/köper jag rätt packningssats/olja? Behövs det specialverktyg och isåfall vilka? Går dom o få tag i eller ska jag lägga ner verksamheten och lämna in hojjen? (kommer gå på nästan 3000 o lämna in...
)Tacksam för svar..
Förvirradochekonomisktutmanadstudent..
EDIT: Framgaffeln är det jag skriver om.. // Hjärnblödningpågång..
Last edited:
Om du inte har någon erfarenhet så skippa att göra det själv, har mycket meck vana är bilmekaniker men pallade heller inte ge mig på det mina gick för några veckor sedan. Plockade av gafflarna och lämnade in dem lösa kostar runt 1500 då om du går till en mindre verkstad. tar 1 timme att få av båda gaffelbenen om man tar det lugnt lätt värt 1500. 
lycka till betala inte 3000 det är överpris.