Packboxarna i gaffeln sitter som satan

cRoC skrev:
Menar du högst upp i det inre gaffelbenet, vid styrkronan?

Ja, det gör han. :)
Se till att du häller i rätt mängd. Mät upp så exakt du kan med ett mätglas eller nåt sånt. För benet upp och ner 10 ggr eller så innan du skruvar på toppen så att all luft kommer ut. :tummenupp
 
PacMan skrev:
Ja, det gör han. :)
Se till att du häller i rätt mängd. Mät upp så exakt du kan med ett mätglas eller nåt sånt. För benet upp och ner 10 ggr eller så innan du skruvar på toppen så att all luft kommer ut. :tummenupp


Thx :tummenupp
 
cRoC skrev:
Pust, flämt flås.. Äntligen fick jag bort den ena, receptet löd:

Borrade ett hål i packboxen och tog avbitartången och klipsade av ringen, sedna med våld bände jag upp ringen :tummenupp

Hur pass farligt är det med ett märke från en mejsel på ytterbenets innersida där p-boxen sitter?
Gjorde precis så, funkar utmärkt om man inte ska återanvända den.
 
Förespråkar som vanligt att man mäter nivån o inte volymen. Volymangivelsen är bara för att man ska veta hur mycket olja man ska köpa....
/u
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top