Håller på och vårvårdar min älskling. Lite ny mag medicin tänkte jag hon kunde få, så jag lät oljan spruta i garaget. Upptäckte dock att packningen till det lilla oljefiltret(kåpan) sett sina bästa dagar. Snabbt som fan ner till ktm-handlaren, som givetvis inte hade några hemma. Leveranstid mitten av nästa vecka
. Tänkte då fråga om det skulle kunna funka med packningssilicon eller nåt liknande?. Har sån äcklig abstinens av att gasa nuu
. Ska man lägga sig i tvångströjan en helg till eller är det bara att kleta på och ge sig ut och gränsla damen??
. Tänkte då fråga om det skulle kunna funka med packningssilicon eller nåt liknande?. Har sån äcklig abstinens av att gasa nuu
. Ska man lägga sig i tvångströjan en helg till eller är det bara att kleta på och ge sig ut och gränsla damen??
. För nu börjar det bli jobbigt att bara köra "forumhoj"


. Bara djävligt synd att man va så ivrig att man inte han kika på datorn utan åkte direkt till biltema och köpte nån gummiplatta som jag ägnade en timme åt att karva en skulptur i
. Men som sagt bockar och bugar för tanken
. Hänger gärna med på en tur, om man nu får när man va så otrevlig och inte dök upp?