pack invaderar våra stränder!

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5529411.ab

Invandrarpolitiken i Skåne är ett skämt o måste skärpas rejält vi kan inte tolerera att stockholmspack kommer o börjar dikterar massa regler som vi ska behöva rätta oss efter, menar kommer de hit får de fan anpassa sig o bete sig som vanligt folk!

Haha, finns en Facebookklubb som heter "Fuck you, I'm from Stockholm". Trodde den var på skoj, men det finns tydligen folk med den inställningen.

haha jo många sthlmare tror sig vara lite bättre än andra.

När man sitter på jobb så säger de ganska ofta nummret utan 08 före då slänger man in ett "+46 och sen?" :D

Verkar vara väldigt pryda nakenbadare det där. Hur man nu kan va både pryd och nakenbadare.

Haha, sickna idioter. Jag skulle samla ihop grannarna och gå ut på bryggan så fort det står ett par dojor där. De fattar nog vinken rätt snart då!

eller så rusar man ut med mobilkameran i högsta hugg o väntar tills de ska komma upp, de lär inte bada nakna fler gånger efter utsatt tid då :D

Vill man ha badkläder så är det väl bara ta på det. Skit i om andra är nakna?

Bara gå dit och sätta sig och fota naturen och omgivningen då :D
Vi har en privat badplats i en sjö som ett gäng gårdar äger och där försöker vi hindra alltför mycket ovälkomna badgäster genom att stänga av vägen med låst bom och dylikt men det är fortfarande allemansrätten som gäller så vi kan inte göra ett skit :(

Ärligt talat är ju sthlmarna smartare.. Kontrollera lokalbefolkningen med hjälp av ett par skor och allt dom får som komentar är "Nästa gång sparkar jag skorna i vattnet!" :rofl

även fast jag hatar sthlmare på semester, mer korkat och irriterande släkte som tror att världen byggdes för dom går nog inte att hitta.. jo amerikanare och tyskar.

Personligen förstår jag inte varför dom accepterar det om dom inte gillar det, de är väll bara gå ut på bryggan och bada de är ju en allmän brygga, anmäl badarna för blottning om dom känner för det.

Vi har en privat badplats i en sjö som ett gäng gårdar äger och där försöker vi hindra alltför mycket ovälkomna badgäster genom att stänga av vägen med låst bom och dylikt men det är fortfarande allemansrätten som gäller så vi kan inte göra ett skit :(
haha :lol

haha jo många sthlmare tror sig vara lite bättre än andra.

När man sitter på jobb så säger de ganska ofta nummret utan 08 före då slänger man in ett "+46 och sen?" :D

..och när de säger 08 efter d...så frågar du om det är prefixen till Skäggered området :hihi

Haha, sickna idioter. Jag skulle samla ihop grannarna och gå ut på bryggan så fort det står ett par dojor där. De fattar nog vinken rätt snart då!

...jepp...lol samla alla bybor över 70..förse de med var sin HD kamera..och låta de gå loss på nakenbadarna...
helst bärandes vita T-shirts med texten : www.amateurs.com

Last edited:
Massvandring till bryggan! :banana

"I ortspressen berättar en kvinna – som är förbannad på grevarna och baronerna som intar Falsterbo på somrarna – om hur ex-ministern Ulf Dinkelspiel, 70, en morgon nyligen läxat upp och handgripligen hindrat en barnfamilj som brutit mot kösystemet och gått ut på bryggan"

Den gubben hade man ju sänkt, direkCt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...