Pablo Francisco

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Jag med många andra fick i helgen uppleva en enormt rolig föreställning i Stockholm med Pablo som huvud gäst...

Jag hade första parkett och skakade hand med detta humorgeni..:yoparty

Han är självklart i en klass för sig men även de andra komikerna gjorde ett bra jobb... Bästa svensk var helt klart Magnus Betnér!!:tummenupp

Nu till frågan... Det var en annan Amerikanare som uppträdde precis innan Pablo och min fråga till er andra SH:are som hade nöjet att vara där är.. Vad hette den killen?? jag har minne som en guldfisk o dessutom var jag inte helt nykter...

DaLorD skrev:
2415066 Det var en annan Amerikanare som uppträdde precis innan Pablo och min fråga till er andra SH:are som hade nöjet att vara där är.. Vad hette den killen??

Flip Schultz :tummenupp
http://www.flipschultz.com/home.html

Överraskande bra. Tyckte nästan Flip var bäst även om Pablo drog ner fler skratt eftersom han hade en hel timme.

Tyckte alla gjorde ett överaskande bra jobb. T.o.m Özz som jag brukar ha väldigt svårt för var kul.

Sammantaget blev det en rikigt bra lördagskväll. :tummenupp :tummenupp

Tack!!! :bow

Håller med dig om Özz... jag är ganska trött på alla hans kurd skämt...

Fy fan va värdo.... Och dricka bärs o lyssna på ståupp-komik på engelska... Då har man kopplat det första skämtet ungefär när han drar det fjärde... :hoppskrat

DaLorD skrev:
2415066 Jag med många andra fick i helgen uppleva en enormt rolig föreställning i Stockholm med Pablo som huvud gäst...

Jag hade första parkett och skakade hand med detta humorgeni..:yoparty

Han är självklart i en klass för sig men även de andra komikerna gjorde ett bra jobb... Bästa svensk var helt klart Magnus Betnér!!:tummenupp

Nu till frågan... Det var en annan Amerikanare som uppträdde precis innan Pablo och min fråga till er andra SH:are som hade nöjet att vara där är.. Vad hette den killen?? jag har minne som en guldfisk o dessutom var jag inte helt nykter...

Fan va du oxo där :tummenupp

Oförglömligt kul, tårarna rann :yoparty

Nursey skrev:
2415352 Hey gjorde han TORTILLA GUY???? Jag dööör varje gång jag ser den :D

Och när han härmar latinokvinnor..I gona kiiiiil höh'

Självklart körde han Tortilla guy. Det enda som var lite segt var att alla började garva och applodera INNAN han ens påbörjat skämtet..

korvgubbe skrev:
2415441 Självklart körde han Tortilla guy. Det enda som var lite segt var att alla började garva och applodera INNAN han ens påbörjat skämtet..

Håller med...

När skämtet om att tatuera in en X-Box handkontroll på tjejens svank kom fick jag faan andnöd.. lagom sjuk han e... :D

..kul att han körde några "klassiker" men det e ju trots allt det nya materialet man vill götta sig i... allt från Bits ´n Pieces har man ju sett en sådär 700 ggr..

Han e ju hur som helst helt CP-grym med micken... han lyckas tillomed få surround på nått skumt sätt...

Santo... vilken föreställning var du på??

Pablo är bra men finns INGEN som kan underhålla som Stephen Lynch :) kommar han till den kungliga hufvudstaden så sitter jag på nästa plan ner :tummenupp

Säger detta bara för att jag är avundsjuk :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...