P3 var bättre förr

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Nu tvingas man höra på "din gata" och annat dravel. Humorn är död.
Det var bättre förr :huvet
[YOUTUBE-ID]_cQXjsqu5bI[/YOUTUBE-ID]

Nä fifaan. Tokrolig galenskaparhumor ger jag inte mycket för. Inte min kopp te.

Ja, det där var lite lätt tjatigt. Spana in MNK istället, där har du århundradets bästa program :Rockbanan Leif "Lacken" Magnusson går inte av för hackor kan jag ju säga.

Din gata...och den där tjommen som låtsas vara utlänning, men för helvete...verktyg flyger i garaget kan jag lugnt meddela (lär greja ny radio, P3 är det enda som lirar på den).

MNK...varför lägga ned det?

Ska ladda upp några fler nån kväll, P3 när det var som bäst! :rofl

[YOUTUBE-ID]eQWJBTPpnUk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]zAT7sXiHsqg[/YOUTUBE-ID]

Ska ladda upp några fler nån kväll, P3 när det var som bäst! :rofl

[YOUTUBE-ID]eQWJBTPpnUk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]zAT7sXiHsqg[/YOUTUBE-ID]

Klassiskt, är du så jävla bra själv då? :rofl

Blix finns på radion fortfarande, men på något seriöst pratprogram på P4...tragiskt. :(

[YOUTUBE-ID]DPALUxuQ2L8[/YOUTUBE-ID]

:rofl ...jag letar mig gråhårig efter det man hade inspelat på band för evigheter sedan, där blix var så fruktansvärt nyfiken på om någons fruga var äkta blondin. :hihi Det lär ha varit riskradion det med.

Det var vikingar som skulle dräpa kvinnorna och våldta männen, patboone-skivor, etc. :hihi

Blix dalmas är kanske bland det bättre i radiohistorien. :fakta

P3 var som bäst när Fredagen började med <Så funkar det> med Anders & Måns (bästa radioprogram P3 någonsin producerat). Sedan forsatte det med <doktor helg>, helt sjukt program utan en lugn sekund. Pontus Enstöring och gotlänningen som nu grävt ner sig i det moderna P3-skojradion var sjuka!

Under denna era satt jag varje fredag och skrattade lungorna ur mig i budbilen. blev inte mycket gjort då kan jag säga :fakta

/ Jens

P3 var som bäst när Fredagen började med <Så funkar det> med Anders & Måns (bästa radioprogram P3 någonsin producerat). Sedan forsatte det med <doktor helg>, helt sjukt program utan en lugn sekund. Pontus Enstöring och gotlänningen som nu grävt ner sig i det moderna P3-skojradion var sjuka!

Under denna era satt jag varje fredag och skrattade lungorna ur mig i budbilen. blev inte mycket gjort då kan jag säga :fakta

/ Jens
Glöm inte "Morgon med Mark" och "Morgonpasset" med Thomas Tengby.
Men Pontus och Conny var nog bäst på den tiden.

[YOUTUBE-ID]DPALUxuQ2L8[/YOUTUBE-ID]

:rofl ...jag letar mig gråhårig efter det man hade inspelat på band för evigheter sedan, där blix var så fruktansvärt nyfiken på om någons fruga var äkta blondin. :hihi Det lär ha varit riskradion det med.

Det var vikingar som skulle dräpa kvinnorna och våldta männen, patboone-skivor, etc. :hihi

Blix dalmas är kanske bland det bättre i radiohistorien. :fakta

Jag har en del i mp3-format, bl a just den, "Inte bara nyfiken, utan faktiskt fruktansvärt nyfiken PÅ" där han plöjer nån författares hem i jakt på skandaler medan gästen försöker läsa nåt ur sin bok. Galet bra.

Blix uppläsning av muminboken "Det osynliga barnet" i Charles Bukowski-version är också topp. För att inte tala om "Unga riskradion" där "ungdomar" ringde in och skulle hitta på en berättelse till orden som lästes upp...

Ska se vad jag kan skaka fram...

Det enda roliga P3 har sänt. :vänsterdravel

[YOUTUBE-ID]CEZ7uta14nw[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...