Silwer
för******
krig är helvete helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Henkka skrev:Om man läser mellan raderna!![]()
Hej! (..då!)
Jag har vidarebefordrat ditt brev till kanalchefen och redaktionschefen. (Som är på semester i minst 3år)
mvh (vill verkligen vara otrevlig men måste va trevlig för att inte få sparken)
Anna-Lena (Tvingad att skriva ett kasst brev tillbaka, heter egentligen Sven Åke och är trappstädare på SR)
Jag fick ovetande om vad det va, hela klippet skickat till mig av en kamrat...sandstream71 skrev:Hade bara sett snutten när de står och läser upp något och amerikanen sitter framför dem, tills jag kollade SVT Morgon i morse. Där fick man se hur killen som läste plötsligt sliter tak i amerikanens hår, böjer ner honom åt sidan och ska börja skära med kniven. Där hade de som tur var klippt.
Fy fan vad barbariskt! :kocko
Silwer skrev:Men även om de var väldigt smaklösa så är det sant, många anser det nog betydligt allvarligare att en amerikan mördas än att en irakier gör det(i västvärlden).
Markus skrev:Ja, men fenomenet fungerar även omvänt. Det är tråkiga faktum. Hur man belyser denna partiskhet är problemet för mig, man gör inte komik av det dagen efter i alla fall.
hp skrev:Filmen finns i sin helhet på http://www.ostfrallan.tk
Inget jag rekommenderar er att titta på dock...![]()
Swedie skrev:Nån som har film / video? bara undrar, jag råkar ha en del vänner i Cali som just nu är i Iraq som är elektriker. Blir orolig...
Genialt inlägg måste jag sägamotardnisse skrev:Visst var det jäkligt dumt av amerikanerna att ta en massa bilder med dessa irakier. Men dessa irakier är ju helt dumma i huvudet. En sak är säker att de irakier som bor i sverige känner sig nog inte så säkra längre även om de inte har gjort nåt. Hoppas de kan blåsa ut hela landet på dessa idioter.
motardnisse skrev:Visst var det jäkligt dumt av amerikanerna att ta en massa bilder med dessa irakier. Men dessa irakier är ju helt dumma i huvudet. En sak är säker att de irakier som bor i sverige känner sig nog inte så säkra längre även om de inte har gjort nåt. Hoppas de kan blåsa ut hela landet på dessa idioter.
mb skrev:Genialt inlägg måste jag säga
Finns ingen anledning att dra alla irakier över en kam och svärta ner dom på det här sättet med rasistiskt nonsens. Om du inte avsåg att göra detta föreslår jag att du ser över formuleringarna för inlägget kan tveklöst uppfattas på det sättet.
Ok, bra. Det kunde lätt missuppfattats.motardnisse skrev:"Dessa irakier" menade jag de i filmklippet. Jag är inte rasist, men jag kan nog förstå att de irakier som bor här känner sig nog inte säkra då deras landsbröder har gjort så här! Det jag menade med att blåsa ut var de idioter som gör sådana saker och bor i IRAK. Jo det stämmer jag skulle ha lagt till "i IRAK"
mb skrev:Ok, bra. Det kunde lätt missuppfattats.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |