P3 Dans går i graven.

Ja tyvärr är det en tendens att självupptagna personer söker sig till media. Även om radio är relativt förskonad. TV med sina dokusåpor etc har ju helt tagits över.

Jo, precis... Hade varit skönt med mer jordnära människor som kunde prata om saker som folk kan relatera till. Saker som gemene man kan tycka är intressant, och inte bara en massa kändisnyheter, mode och annat fjolleri.

Du ska inte ta och bli hobbyradiopratare Jörgen? Jag hade lyssnat på din show:)

Skitmusik men den får gärna fortsätta så länge den håller ytterligare en kulturprettobögfeministvänsterpatrask-sliskig radiopratare borta från etern.

Nej, P3 är inte vad det har varit. Så här går det när man släpper in feminister, åt helvete!
Bara Christer kvar nu att lyssna på, inte ens MNK är bra längre. Kiev funkar dock bra.

P3 Humors Lilla Al-Fadji tycker jag är grym också.
Går inte att meka i garaget när jag lyssnar på den mannen :rofl

Fyfan att P3 dans lägger ner!
Var det enda programmet på P3 som spelade någotsånär OK musik. Annars är det fanimej bara satans indiepop för hela slanten.

Men trots allt: P3 är fortfarande den enda kanal man kan lyssna på längre stunder.
Kanske säger mer om de andra kanalerna iofs.

Men trots allt: P3 är fortfarande den enda kanal man kan lyssna på längre stunder.
Kanske säger mer om de andra kanalerna iofs.

Testa P4. Brukar jag dra på när skivorna är sönderspelade, man tröttnat på den där J***A radioreklamen men inte orkar med snack där politisk ståndpunkt lyser igenom i varje mening.

Hellre Bromé än Fahl ffs. De hade Uggla i nåt program i höstas. Var rätt skönt att lyssna på nån som inte var så sjukt pk och torra som de är på P3.

Vadå, gillar ni inte kanaler med häpnadsväckande jinglar som "14 låtar i rad, utan onödigt snack (men väl reklam)" och "Ring in och önska vilken låt du vill (av de som släppts det senaste kvartalet), allt du behöver göra är att säga vår skitfåniga slogan"?

Reklamradio i Sverige suger, utan undantag. Tacka vet jag Radio Haninge, där de spelar tyska versionen av "Det vackraste" och har en egen topplista för kristen hårdrock. Där samme man både är radiopratare och läser in samtliga reklaminslag så man aldrig fattar nåt.

Där de sitter och groggar i sändning och låter sina inte alltid så bekväma åsikter lysa igenom. Där folk ringer in för att meddela att de tänkte svänga förbi studion och slänga av Berits kasse som hon glömde kvar när de åt middag tillsammans senast.

Ja, kort sagt, det är en kanal som lyckas med konststycket att överraska varje gång.

http://www.radiohaninge.se/lyssna.asp

Butchflatorna på P3 är ju det manligaste som finns på radion, men då är dom ju samtidigt manshatare?

Men på jobbet och i bilen är radion ändå på...

Israpporten och Nyheterna är fan det enda som går att lyssna på.

Jag skulle gärna se att det kvoteras in EN hetrosexuell man som inte röstar på Fi eller vänstern i radio, har han något som helst motorintresse vore det ju bra det med.

Nu består män i radio av homo/metrosexuella fjollor som saknar körkort och som tränar Aerobics mellan Café besöken där han givetvis dricker Chai-latte.

Det finns inte en enda som den svenska genomsnittsmannen kan identifiera sig med, och då har jag ändå räknat med den ständiga förfjollningen av svenska män...

En svensk man, som tränar boxning/fotboll/motorsport, dricker öl och kaffe utan mjölk, gillar fruntimmer och jakt/fiske och som klipper sig hos en herrfrisör, kan vi lämna mediautrymme åt en sån?

Bosse är väl i alla fall LIIITE obögig?
1007144_520_300.jpg

Men för sjutton lyssna på P1 istället. Får man lära sig om kromosomfel och varför Getabockar inte lägger ägg. Fast varför kan ingen snacka kamaxlar längre, fanns ju nåt härligt 50-talsdoftande teknikprogram nyss där man bara väntade på att få knastrig direktrapport från visningen av nya Volvo PV 444 och otäcka beskrivningar av Vätebomben. Varför finns inte sånt kvar?

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt