P3 Dans går i graven.

Skitmusik men den får gärna fortsätta så länge den håller ytterligare en kulturprettobögfeministvänsterpatrask-sliskig radiopratare borta från etern.

Nej, P3 är inte vad det har varit. Så här går det när man släpper in feminister, åt helvete!
Bara Christer kvar nu att lyssna på, inte ens MNK är bra längre. Kiev funkar dock bra.

Last edited:
Nej, P3 är inte vad det har varit. Så här går det när man släpper in feminister, åt helvete!
Bara Christer kvar nu att lyssna på, inte ens MNK är bra längre. Kiev funkar dock bra.

Christer vågar ju inte ens ha mansröst!

Ska bara vara ultrasnuttigt allt.

Christer vågar ju inte ens ha mansröst!

Ska bara vara ultrasnuttigt allt.

Jag brukar inte döma folk efter hur mesigt de låter eller hur de ser ut, men hans röst funkar bra i radio tycker jag. Men Morgan är ju klart bättre, men nu kommer jag på att man bara kan lyssna på dem nån dag i veckan. För är det inte flatornas hörna med punk-kitty så är det nåt jävla fjant om nån fredagsflört.

Låt oss glädjas åt att Hanna Fahl lämnar P3 populär!

Jag har ingen aning om hennes ersättare, Tara Moshizi, är bättre. Men mina fördomsklockor ringer oroväckande.

Är det bara jag som tycker Fahl är helt ok. Hennes flummiga intervjuer kan vara halvroliga. Eller så är det bara för hon kommer efter idioterna i morgonpasset. Har man lyssnat 3 minuter på Kodjo så är ju israpporten i P1 underhållande efter det.

Är det bara jag som tycker Fahl är helt ok. Hennes flummiga intervjuer kan vara halvroliga. Eller så är det bara för hon kommer efter idioterna i morgonpasset. Har man lyssnat 3 minuter på Kodjo så är ju israpporten i P1 underhållande efter det.

Det är bara du.

Ang Christer så kan man fråga sig varför det bara sitter singlar eller folk med relativt korta förhållanden i "relationsrådet"? Vart är Inga-Maj, 71, som varit gift i 50 bast? Som vet vad som krävs för att få ett förhållande att hålla.

Vet man hur hon ser ut så ryser man ju varje gång man hör hennes jobbiga röst. Men sen när hon drar igång med sina nörderier så blir man ju förbannad.

Kodjo däremot, han ryser man inte när man hör. Istället så väcks det största mordbegäret någonsin och man vill bara lägga sin händer runt hans nacke och långsamt krama livet ur honom samtidigt som man ber honom härma George Bush nu om han kan :mad:

Fy fan vad han är dålig, jag skulle nästan hellre sätta på reklamradio på morgonen om det var enda alternativet :p4

Israpporten och Nyheterna är fan det enda som går att lyssna på.

Jag skulle gärna se att det kvoteras in EN hetrosexuell man som inte röstar på Fi eller vänstern i radio, har han något som helst motorintresse vore det ju bra det med.

Nu består män i radio av homo/metrosexuella fjollor som saknar körkort och som tränar Aerobics mellan Café besöken där han givetvis dricker Chai-latte.

Det finns inte en enda som den svenska genomsnittsmannen kan identifiera sig med, och då har jag ändå räknat med den ständiga förfjollningen av svenska män...

En svensk man, som tränar boxning/fotboll/motorsport, dricker öl och kaffe utan mjölk, gillar fruntimmer och jakt/fiske och som klipper sig hos en herrfrisör, kan vi lämna mediautrymme åt en sån?

Israpporten och Nyheterna är fan det enda som går att lyssna på.

Jag skulle gärna se att det kvoteras in EN hetrosexuell man som inte röstar på Fi eller vänstern i radio, har han något som helst motorintresse vore det ju bra det med.

Nu består män i radio av homo/metrosexuella fjollor som saknar körkort och som tränar Aerobics mellan Café besöken där han givetvis dricker Chai-latte.

Det finns inte en enda som den svenska genomsnittsmannen kan identifiera sig med, och då har jag ändå räknat med den ständiga förfjollningen av svenska män...

En svensk man, som tränar boxning/fotboll/motorsport, dricker öl och kaffe utan mjölk, gillar fruntimmer och jakt/fiske och som klipper sig hos en herrfrisör, kan vi lämna mediautrymme åt en sån?

Håller med om israpporten.
Men sen blir det svårt. Finns många bögar som är lika roade av öl och mechanics som jag.
Dessutom tycker jag det är fjolligt att gå till frillan, trimmer från clas i sjön är bäst. Hjälmvänlig och lättunderhållen GDS-frilla.

Det är bara du.

Ang Christer så kan man fråga sig varför det bara sitter singlar eller folk med relativt korta förhållanden i "relationsrådet"? Vart är Inga-Maj, 71, som varit gift i 50 bast? Som vet vad som krävs för att få ett förhållande att hålla.

Var inte Christers mormor eller nåt sånt med för nåt år sen? Så vidrig röst så det kändes som man måste torka dreggel ur öronen om man lyssnade i radiokåpor

Olle Garp va väl det närmaste.

Last edited:
Men sen blir det svårt. Finns många bögar som är lika roade av öl och mechanics som jag.
Dessutom tycker jag det är fjolligt att gå till frillan, trimmer från clas i sjön är bäst. Hjälmvänlig och lättunderhållen GDS-frilla.

Jo, visst finns det dina likar, men dom horar inte i media utan har riktiga jobb...

Dom hetrosexuella män som finns i radio är väl snäppet fjolligare än genomsnittsbögen.

Det är inte deras sexuella läggning jag är emot, det är fjolleriet i radio.

Då vore det väl bäst även för dem om det fixades in lite manligare folk i radion, någon som kunde prata lite om deras intressen? Problemet var väl just att alla fjollor som sitter och pratar i radio enbart pratar trender, kändisar, mode och annat skit. Poängen var ju just att komma ifrån lattefjollorna och plocka in lite "riktiga" och gärna motorintresserade män, vilket väl borde gagna såväl medelsvensson som dieselbögar?

Eller har jag massuppfittat något?:va

Det är bara du.

Christer är ett jävla fjantprogram men priset tar ändå Liv Stjömquist och Sara Hansson i Tankesmedjan. Så hatiska mot män, ickemarxister och äldre människor så man håller på att spy varje gång man hör dem. Naturligtvis med det obligatoriska talfelet också. Är detta humor? Det är iaf vad P3 kallar det. :rolleyes:

[YOUTUBE-ID]YP92rqJV1XU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Q3ndJCFw2gQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Problemet ligger i det likriktade. Det finns ju absolut inga karaktärer på P3, alla är fint tillrättalagda för att inte väcka anstöt. Resultatet blir ju ointressant!

Hellre Börje Ahlstedt i radion. Han må vara galen, insnöad eller genial, men han ger iaf bränsle till en diskussion om vad som helst. Det går inte att säga om någon enda av P3s nuvarande besättning.

Jo, visst finns det dina likar, men dom horar inte i media utan har riktiga jobb...

Dom hetrosexuella män som finns i radio är väl snäppet fjolligare än genomsnittsbögen.

Det är inte deras sexuella läggning jag är emot, det är fjolleriet i radio.

Deet kan jag hålla med om

Då vore det väl bäst även för dem om det fixades in lite manligare folk i radion, någon som kunde prata lite om deras intressen? Problemet var väl just att alla fjollor som sitter och pratar i radio enbart pratar trender, kändisar, mode och annat skit. Poängen var ju just att komma ifrån lattefjollorna och plocka in lite "riktiga" och gärna motorintresserade män, vilket väl borde gagna såväl medelsvensson som dieselbögar?

Eller har jag massuppfittat något?:va

Ja tyvärr är det en tendens att självupptagna personer söker sig till media. Även om radio är relativt förskonad. TV med sina dokusåpor etc har ju helt tagits över.

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...