P... Virus I Datorn!

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
Jag har varit lite inaktiv ett tag vilket beror på att jag fått in porrbilder i min dator , dom poppar up OCH MAN BLIR SÅ JÄVLA FÖRB...
Ok jag surfade på lite porrsajter men so what? vem gör inte det :tuttar .
Nu bombas jag av dessa JÄVLA KOMMERSIELLA runkföretagen så fort jag slår på datorn kommer skiten upp ALDRIG MER.
Ni kanske har varit ute på porrwebben och har några tips.
De blir lite pinnsamt när frugan ska kolla sin mejl :gnissla
PM eller svara här om ni kan hjälpa mig.

Tack på förhand och inga dryga kommentarer tack. :tummenupp

Låter som spyware. Skaffa ad-aware (finns på download.com bla). Ganska vanligt problem, vet en som var beredd att kasta datorn bara för att hans flickvän inte skulle få se det.

Skriv format c: i dos så blir du av med problemet. Eller så plockar du bort något som heter hårddisk, den är den hårdaste saken i datorn, när du har plockat bort den så kopplar du i sladden från floppyn där den hårda disken satt. Floppyn är den som ser ut som godisen Plopp i storlek, därför kallas den floppy. Eller låter den flååååp när du knackar lätt på den med handflatan. Koppla i sladden till floppyn i Hårddisk uttaget. Sen trycker du in en rostad smörad macka i floppyn och skriver rebot A: i dos. Paddabing paddabong så är problemet löst! :gnissla

acura skrev:
Låter som spyware. Skaffa ad-aware (finns på download.com bla). Ganska vanligt problem, vet en som var beredd att kasta datorn bara för att hans flickvän inte skulle få se det.

Jag har porr i hela dator helvetet , bögporr anal ja de e för djävligt.
Frugan blir inte glad hon fyllde dessutom år för 2v och jag glömde det och lite porr på detta så är det kalla handen i ett par mån .....ja du förstår så de e ett problem AAAAAAAAAH :brinnerup

gurra snurra skrev:
Frugan blir inte glad hon fyllde dessutom år för 2v och jag glömde det och lite porr på detta så är det kalla handen i ett par mån .....ja du förstår så de e ett problem AAAAAAAAAH :brinnerup

vad är problemet, har du hela datorn full med bögporr kan du ju slänga kärringen i sjön :arsele

Maxxi skrev:
Skriv format c: i dos så blir du av med problemet. Eller så plockar du bort något som heter hårddisk, den är den hårdaste saken i datorn, när du har plockat bort den så kopplar du i sladden från floppyn där den hårda disken satt. Floppyn är den som ser ut som godisen Plopp i storlek, därför kallas den floppy. Eller låter den flååååp när du knackar lätt på den med handflatan. Koppla i sladden till floppyn i Hårddisk uttaget. Sen trycker du in en rostad smörad macka i floppyn och skriver rebot A: i dos. Paddabing paddabong så är problemet löst! :gnissla
Hehehe... har du kanske rökt en rulle plopp och käkat upp floppyn? Eller rotat i städskåpet? Tala om nu så att alla andra kan få lika roligt som du verkar ha. Eller är det så att det är en brödrost du talar om?

sven666 skrev:
vad är problemet, har du hela datorn full med bögporr kan du ju slänga kärringen i sjön :arsele

Den enda kärring jag kan tänka mig slänga i sjön är väl i så fall DU :kocko

gurra snurra skrev:
Har du tankat ner ad-aware och kört det? Sen får du väl ta å göra en sök efter *.jpg och *.gif och se om du hittar några bilder på hårddisken. Säg till om det inte löser sig så får vi hitta på något mer, det vore ju inte kul att sova på soffan i ett par månader.

acura skrev:
Hehehe... har du kanske rökt en rulle plopp och käkat upp floppyn? Eller rotat i städskåpet? Tala om nu så att alla andra kan få lika roligt som du verkar ha. Eller är det så att det är en brödrost du talar om?
Nä men nu när man bor nära kontinenten så är det ju bara ett stenkast från Cristiania (stavning?) och där finns en massa roliga piller, och massa grönt torkat gräs , det luktar gott och man blir lite snurrig i huvudet. Man börjar skratta och blir som ett gäng fulla fruntimmer när de har smuttat på vinflaskan. Prova du med så får du se :ätapiller :ätapiller

Jag är ingen stjärtgosse!!!!!! men dessa JÄVLAR vräker ut vidrig porr jag tittade bara lite på nakna brudar och plötsligt poppade dessa vidrigheter upp.

acura skrev:
Har du tankat ner ad-aware och kört det? Sen får du väl ta å göra en sök efter *.jpg och *.gif och se om du hittar några bilder på hårddisken. Säg till om det inte löser sig så får vi hitta på något mer, det vore ju inte kul att sova på soffan i ett par månader.

JAG ska tack för tipsen!!! nu ska det RÖJAS så PORRKAPITALISTERNA ska KROSSAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. :mad: :mad: :mad: :mad:

gurra snurra skrev:
Jag har varit lite inaktiv ett tag vilket beror på att jag fått in porrbilder i min dator , dom poppar up OCH MAN BLIR SÅ JÄVLA FÖRB...
Ok jag surfade på lite porrsajter men so what? vem gör inte det :tuttar .
Nu bombas jag av dessa JÄVLA KOMMERSIELLA runkföretagen så fort jag slår på datorn kommer skiten upp ALDRIG MER.
Ni kanske har varit ute på porrwebben och har några tips.
De blir lite pinnsamt när frugan ska kolla sin mejl :gnissla
PM eller svara här om ni kan hjälpa mig.

Tack på förhand och inga dryga kommentarer tack. :tummenupp

:rofl :rofl :rofl

Sorry, men jag kan inte sluta skratta! Detta är hur kul som helst!

Maxxi skrev:

ASG!! :rofl :rofl
Här har vi morgondagens dataingenjör! :lol

Lion skrev:
ASG!! :rofl :rofl
Här har vi morgondagens dataingenjör! :lol

Visst är det förj-vligt, jag har installerat Opera webbläsare bara för att kunna stänga av popups och banners när jag läser aftonbladet och kollar tv.nu.

Till allt annat använder jag IE, givetvis bakom brandvägg, med aktivt antivirus, och dessutom kör jag adaware med jämna mellanrum.

Dessutom har jag två andra datorer som inte behöver vare sig brandväggar eller antivirus, dom kör inte windows...
(en sparcstation med solaris och en pc med posixbaserat realtidsoperativ)
Tyvärr så följs HTML standarden dåligt, så deras webbläsare kan ha svårt med vissa sidor.

Säg åt kärringen att du sket i hennes födelsedag för att du tycker att hon redan är en gammal hagga, ytterligare födelsedagsfirande bara gör saken värre. Enda alternativet nu är ju att porrsurfa, då får man ju i alla fall kolla på lite frächa brudar. Jag lovar, soffan blir din för evigt :tummenupp

GuW skrev:
Dessutom har jag två andra datorer som inte behöver vare sig brandväggar eller antivirus, dom kör inte windows...
(en sparcstation med solaris och en pc med posixbaserat realtidsoperativ)
Tyvärr så följs HTML standarden dåligt, så deras webbläsare kan ha svårt med vissa sidor.
I så fall har du en gammal Solaris med standard Netscape 4.7 eller liknande men du kan ju köra Mozilla eller Firefox t ex, finns färdiga binärer hos Mozilla om du inte vill kompilera själv. :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt