P-lisor

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Fasen dessa P-lisor. Vissa måste ju vara lobotomerade :(

Länken föreställer en gammal kompis som bor i GBG.
Han kommer ut på morgonen och skall köra sin bil till jobbet.
Och vad ser han, någon har stulit hans fälgar och ställt bilen rakt på backen :skrämd Jaha vad gör man då, jo skyndar sig till bussen för att försöka komma till jobbet i en någotsånär hyfsad tid. Efter en hektisk dag på jobbet kommer han hem, tänker att han får väll försöka ta tag i detta med bilen. Fixar fram sina andra fälgar går ner det parkeringen och vad se han!! Någon PF har varit och lappat bilen pga att det var städ dag samma dag!!

Vad kan man säga, vet inte om man skall skratta eller gråta :D


http://medlem.spray.se/warhawks/Supercharger/snopen_kille.jpg
 

Dacke

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
XR600R
Farligt garage det där...
Där försvann min fina bil för ett tag sen.
 

real

Rika Barn Leka Bäst
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda NS400R -85 och KTM 620 SuperMotard -97
Så stod min bil också en morgon, tillslut tröttnade jag på alla inbrott och flyttade. :mad:
 

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Jag åkte dit på att man inte fick parkera på ett ställe en gång i veckan mellan 10-12. Jag hade en gammal bil då (-78) så jag skrev ett tårögt brev (som jag lämnade jut till stampgatan) om att bilen inte hade startat och att jag inte kan något om bilar så pappa fick komma och hjälpa mig att starta...

Vips, jag fick mina pengar tillbaks! (så ingen tror något annat: det brukar vara jag som hjälper pappa :D )

men din polare betalade väll inte avgiften och grejen är nog att han måste hitta på en historia där han inte KUNNAT lägga på avgiften, typ att han blev jagad från platsen av killarna som "lånade" fälgarna... eller nått.

Någon som har en sådan histora på lager?

p.s. dom ÄR lobotomerade, det gäller bara att lura dom lite så att dom gör rätt... om ni förstår vad jag menar!
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
triple skrev:

men din polare betalade väll inte avgiften och grejen är nog att han måste hitta på en historia där han inte KUNNAT lägga på avgiften, typ att han blev jagad från platsen av killarna som "lånade" fälgarna... eller nått.

Någon som har en sådan histora på lager?

p.s. dom ÄR lobotomerade, det gäller bara att lura dom lite så att dom gör rätt... om ni förstår vad jag menar!

Hehe... ja det är nog så.
Jag skall höra med honom och hålla er uppdaterade.
 

Lisa

vem bryr sig?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
......
På vilket sätt har parkeringsvakten gjort fel? :confused:

Jag tycker inte att denna Parkeringsvakten har gjort något fel, som bilist får man ju ta sitt ansvar och läsa skyltarna. Sedan att denna killen har haft maximal otur är ju en annan femma. Man kan inte skylla på Parkeringsvakten, hur många bilar är det inte som bara dumpas och får stå och skräpa i evigheter. Parkeringsvakten har ju ingen aning om historian bakom det hela och det kan ju likaväl vara en bil som bara dumpats där.

Tycker att det är dåligt om han därimot inte får sin lapp makulerad.
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Lisa skrev:
På vilket sätt har parkeringsvakten gjort fel? :confused:

Jag tycker inte att denna Parkeringsvakten har gjort något fel, som bilist får man ju ta sitt ansvar och läsa skyltarna. Sedan att denna killen har haft maximal otur är ju en annan femma. Man kan inte skylla på Parkeringsvakten, hur många bilar är det inte som bara dumpas och får stå och skräpa i evigheter. Parkeringsvakten har ju ingen aning om historian bakom det hela och det kan ju likaväl vara en bil som bara dumpats där.

Tycker att det är dåligt om han därimot inte får sin lapp makulerad.

Är du p-vakt själv månne, eller vill bli en sådan? :fakta
 

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Lisa skrev:
Tycker du att jag har fel?

Förlåt, kan bara inte låta bli:
"P-Lisa"


Förlåt, det var bara öppet mål och jag kommer från Göteborg, och här har vi alltid dåliga vitsar
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top