kaZmur skrev:.... jag snittar typ 700kr per månad i böter ....
Men gratis är godast så jag ska nog köra en testperiod på kardborrevarianten.
Du tror inte de kan registreringsnumret utantill vid detta laget ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kaZmur skrev:.... jag snittar typ 700kr per månad i böter ....
Men gratis är godast så jag ska nog köra en testperiod på kardborrevarianten.
kaZmur skrev:Men Kia. Vad gör då ni slappfisor när ni inte kan hitta reg.nr eller chassinr någonstans på bilen? Är det bärgning som gäller eller struntar ni i det?
Kia skrev:De muttrar så där lagom svenskt men tar det hela med värdighet och betalar i all tysthet. *ler*
Markus skrev:Så du menar att någon som är utbildad skyddsvakt ibland får dra på sig fula öronlappsmössan och gå ut och patrullera så att automobilerna inte är felparkerade?Har ni hunden med er då?
Vilket enormt resursslöseri, hur långt är det kvar till konkursen tror du?![]()
Byt ut ordet nitisk i din avatar mot korrekt istället.För du gör väl ändå bara ditt jobb?Det vill säga,korrigerar kriminella element som utgör en potentiell fara för rättstänkandet i vårt i övrigt stabila o hederliga sverige???Kia skrev:Det är väl att spara på resurserna om nåt. När vi ändå ska till ett objekt för att rondera kanske passerar en parkering då kan man ju lika bra gå en sväng och kolla bilarna samtidigt. Eller verkar de tokigt?![]()
Vi har inte hundar på våra skyddsobjekt, vi har vapen istället men bara inom objektets område. Jag tror företaget går runt rätt bra faktiskt, jag får ut min lön ialla fall och det känns som om att det är det som räknas för mig.![]()
ktmjacke skrev:Byt ut ordet nitisk i din avatar mot korrekt istället.För du gör väl ändå bara ditt jobb?Det vill säga,korrigerar kriminella element som utgör en potentiell fara för rättstänkandet i vårt i övrigt stabila o hederliga sverige???![]()
Skulle du ge din egen mor eller far böter om du såg deras bil stå felparkerad på din runda?Om svaret är ja så vill jag ha sex med dig,för då är du en riktig hårding.
fittan sticker fram,fittan sticker fram,hård o hårig,hård o hårig.
![]()
Jaha,förstår,du e lesbisk alltså?Kia skrev:Ordet Nitisk retar ju så många fler än ordet korrekt. Även om båda orden stämmer. *ler*
När jag jobbar har jag inga kompisar och ingen familj så jag lappar alla. *ler* Å jag har inte sex på jobbet.
Privat är jag jätte mjuk och inte alls nån hårding. Sex får jag ändå men tackar ändå för erbjudandet. *ler*![]()
ktmjacke skrev:Jaha,förstår,du e lesbisk alltså?![]()
Kia skrev:Det är väl att spara på resurserna om nåt. När vi ändå ska till ett objekt för att rondera kanske passerar en parkering då kan man ju lika bra gå en sväng och kolla bilarna samtidigt. Eller verkar de tokigt?![]()
Vi har inte hundar på våra skyddsobjekt, vi har vapen istället men bara inom objektets område. Jag tror företaget går runt rätt bra faktiskt, jag får ut min lön ialla fall och det känns som om att det är det som räknas för mig.![]()
Det var väl inte du som var med i parlamentet idagKia skrev:Nej men jäkligt kräsen.![]()
kaZmur skrev:Då jag har lyckats dra på mig alldeles för många parkeringsböter på alldeles för kort tid så har jag börjat fundera om man kan göra något åt detta.
1. Om jag förfalskar "parkeringslapparna", räknas det som urkundsförfalskning eller är det lindrigare straff?
2. Att fästa reg.plåten med kardborre och ta med sig när man parkerat låter helt perfekt. Vad gör de åt detta? Bogserar bilen? Ringer polisen?
För man får väl plocka bort skyltarna på en stillastående bil? Eller?
Någon som vet konsekvenserna av dessa påhitt?
Markus skrev:Så du menar att någon som är utbildad skyddsvakt ibland får dra på sig fula öronlappsmössan och gå ut och patrullera så att automobilerna inte är felparkerade?Har ni hunden med er då?
Vilket enormt resursslöseri, hur långt är det kvar till konkursen tror du?![]()
UrbanTiger skrev:Så länge du står still får du väl ha vilka skyltar du vill på bilen. Parkerar man fel och har ogiltiga skyltar räknas det som om det inte är några skyltar alls och bilen kan bli bortforslad.
UrbanTiger skrev:Men orka hålla på![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden