Påsklov

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
då har man påsklov och kan sitta har på sh hur mycket man vill på nätterna!!..

hur känner ni andra som måste jobba??

:D

ibland e skolan bara för bra

:bow skolloven :bow

hehe... se nu till att skruva ihop hojen o fotta istället för att sitta här o glänsa... :o :p

Asylum_Nakaza skrev:
hehe... se nu till att skruva ihop hojen o fotta istället för att sitta här o glänsa... :o :p

Hojjläget är just nu
Däck ska komma början (tisdag) av veckan..

sen ska dom monteras och sen ska jag hämta älsklingen..

och montera kåpglas
miniblinkers
och kanske speglar..

sen e allt klart utom klistermärkerna

Jobbar mer nu än i vanliga fall, men de beror på att ja jobbar på fritids å barnen ska vara där mer. Har grillat, solat å druckit kaffe idag... skönt!

He he Jobbar tills onsdag sen är det semester, har ju sagt upp mej så det kan bli lång. Sen när jag känner för det så ska jag börja jobba igen med nya spännande saker.

En vecka som alla andra.... Den enda skillnaden är att jag går i plugget EN dag istället för TVÅ..... :D :D :D
Jonne! Vänta tills du läser på högskola.... Då kan du komma och snacka om lov! :D

Fredag hela veckan, fredag hela veckan, fredag hela veckan lååång. Allting blir en dans, allting blir en sååång...... *lalalal* :öl :öl :D :D

/Fröken sovmorgon varje dag!

watson skrev:
En vecka som alla andra.... Den enda skillnaden är att jag går i plugget EN dag istället för TVÅ..... :D :D :D
Jonne! Vänta tills du läser på högskola.... Då kan du komma och snacka om lov! :D

Fredag hela veckan, fredag hela veckan, fredag hela veckan lååång. Allting blir en dans, allting blir en sååång...... *lalalal* :öl :öl :D :D

/Fröken sovmorgon varje dag!

Och omtentor på hög? ;)

Ah, livet är bra härligt. Denna veckan är det påsklovet, förra veckan praktikvecka med massa kul saker man lärde sig, veckan innan var jag ledig hälften av för att flumma runt i Sthlm lite. :öl

Jag jobbar var dag :( Det e astrist när jag bara vill vara med Maria.

Sen ringde Blackninja oxå idag o ville käka på BK med the gang, det missade jag det med. BUHU!!!! :(

Hatar att jobba, fast glass e gott. ;)

Sen fick jag trista nyheter ang. min 400. Med lite otur nu hinner den inte bli klar tills den 27 :mad:

750RR

Jonne_boy skrev:
hur känner ni andra som måste jobba??
Känns rent ut sagt förjävligt att man "måste" jobba och tjäna pengar på en av de få veckor man är ledig från skolan.... :rolleyes:

*suck* den som ändå fick sitta rastlös och sysslolös framför datorn med endast SH.com om dagarna som tidsfördriv. Lyckostar ni som sover bort halva dagen, lägger er långt efter det blivit mörkt och går upp då solen redan är på väg ner! Om man ändå "slapp" jobba...ja, mig är det synd om

NOT!!!! :D

Vad ska jag köpa för pengarna som jag får? Kanske något kul till hojen??? :squid

Rymding skrev:
Och omtentor på hög? ;)

Tentor?! Har man sånt?! Jag kanske borde tillägga att jag pluggar på Lärarhögskolan. Om vi har tentor så är det sk. öppna sådana. alltså: Du får ha böckerna med dej, mob tel på, hunden i knät och mamma i väskan..... :D :D

/Fröken latjo

watson skrev:
Tentor?! Har man sånt?! Jag kanske borde tillägga att jag pluggar på Lärarhögskolan. Om vi har tentor så är det sk. öppna sådana. alltså: Du får ha böckerna med dej, mob tel på, hunden i knät och mamma i väskan..... :D :D

/Fröken latjo

Vad konstigt! Det fick inte jag när jag gick lärarutbildningen.

Macho Woman skrev:
Vad konstigt! Det fick inte jag när jag gick lärarutbildningen.

Jag går NYL..... INTE att förväxla med gamla utb. Jag försöker inte förringa din utb. på nåt sett MW..... Sorry om jag trampade på tår.... :(

/FW

watson skrev:

/Fröken latjo

Hur får du ner mamma i väskan? :confused:

Thundercat skrev:
Hur får du ner mamma i väskan? :confused:

Hon är väääldigt liten.... Kortare än jag, och då är man kort :D sen har jag ju reseväskan med mej, så att jag klarar tentorna efter veckor av slöande... :D :fakta (eller för att kunna fly landet och CSN)

/FW

watson skrev:

/Fröken latjo

Vilka krav komer du att ställa på dina elever?

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad