Påskhelgen i Örebro

VÄDER FÖR HELGEN

Fredag 12:00
Växlande molnighet och uppehåll.
-2 till +5
Väst 6 m/s

Lördag 12:00
Växlande molnighet och uppehåll.
-3 till +4
Nordväst 7 m/s

Söndag 12:00
Halvklart till mulet men uppehåll.
-3 till +5
Väst 5 m/s

Måndag 12:00
Mulet och till en början regn.
-1 till +9
Sydväst 5 m/s

Tänkte passa på att varna alla som är på väg hit att det troligen står poliser på E18 ut mot banan eller på E18/E20 som går genom stan.

Har hört om minst tre som blivit av med sina körkort bara idag.

MOUHAHAHAHAHAAA, the sweet memories :)

Martin: Jaoo.meun.jau.sauger.ju.ATT.de.skau.geå.att.slao.pau.gausen.tidigareu. Barret.keour.igjen!

Barret: jaujau.men.du.bleir.jo.tredddje.gaungen.jau.kleotar...

SH beklagar att textningen för tillfället är trasig och vi jobbar på att försöka laga det. :D

Nu va det ju som jag redan påpekat flertalet gånger Eifrem som sa "-Det SKA gå!". Förvisso med medhåll från Lind. Säger dom två det så bara ska det ju funka tycker man :D
Ni som missade det förra gången eller vill se det igen, ställ er vid första kurvan efter gruset. Jag kommer fortsätta försöka tills det sitter. :crash

OT: Någon som vet vart man kan hitta batterier till AIM TG, något som har öppet på morgonen så jag kan handla imorgon innan träningen börjar? Måste kolla om det går få liv i mackapären igen

OT: Någon som vet vart man kan hitta batterier till AIM TG, något som har öppet på morgonen så jag kan handla imorgon innan träningen börjar? Måste kolla om det går få liv i mackapären igen

Claes Olsson i stan men jag tror inte att de öppnar förrens 10 eller 11.
Men tar du med den och lite smärjelduk så ska jag hjälpa dig att få liv i den med de batterierna du har.

Har kollat alla mackar i Örebro och de har inga baterier som passar.

Last edited:
Claes Olsson i stan men jag tror inte att de öppnar förrens 10 eller 11.
Men tar du med den och lite smärjelduk så ska jag hjälpa dig at få liv i den med de batterierna du har.

Har kollat alla mackar i Örebro och de har inga baterier som passar.

dom flesta butiker öppnar 12 i morgon utom H&M dom öppnar 10 säger regeringen

Shit va sugen man blir då! Va är det som gäller? Är jag som nybörjare i vägen eller funkar det o köra med er erfarna förare som just vaknat ur vinter idet?

du är absolut inte i vägen :) alla är ungefär lika ruttna så kom och lek:tungan

Gott! Jag tar o hyr mig ett släp nu o åker upp. Ingen som kan få tag i ett par puckar till fotpinnarna åt mig?

Kan nån skriva en liten lista på vad ja behöver gö med hojen? Gissar på följande men har säkert glömt någe:

* Uppsamlingskärl
* Tömma på glykol?
* Puckar på hjulaxlarna o fotpinnar
* Köpa miljömatta ( går o gö där uppe)
* Någe ja glömt?

-Karin

Gott! Jag tar o hyr mig ett släp nu o åker upp. Ingen som kan få tag i ett par puckar till fotpinnarna åt mig?

Kan nån skriva en liten lista på vad ja behöver gö med hojen? Gissar på följande men har säkert glömt någe:

* Uppsamlingskärl
* Tömma på glykol?
* Puckar på hjulaxlarna o fotpinnar
* Köpa miljömatta ( går o gö där uppe)
* Någe ja glömt?

-Karin

För att träna så räcker din lista gott. Ska du tävla så behöver du lite najjning här och där.
Du behöver inte ha hjulaxelpuckar.

För att träna så räcker din lista gott. Ska du tävla så behöver du lite najjning här och där.
Du behöver inte ha hjulaxelpuckar.

ok, men i helgen är det bara träning? Så fotpinnepuckar, miljömatta, uppsamling o bort med glykolen räcker.

Har redan köpt puckar till hjulen så det är lika bra o slänga på dem. Lär ju bli en mekdag idag och sen köra de andra tre dagarna. Måste ställa ventilerna oxå så om nån vill ta en kik/lyssna på hojen efter ja gjort det så vore jag mycket tacksam. Ställde dem för 2 timmar sen men den låter helskumt så det blev nog itne så bra....

Va kostar det o bli medlem? Gissar att det är lika bra o bli det på en gång, lär ju bli fler vändor upp till örebro under sommaren.

200kr för TMC medlemskap. årsträningskort 2000:- eller 200 gången..
TERVE BLOM hoppas du kör som fan på banan i helgen..sitter i ett soligt men kallt göteborg och dricker en massa pilsner. ska prova en moto guzzi -83 vtvin imorgon så jävla grymm .ha det bra utan mig men sommarn är ju lång..ska inte du med till åland?????mvhharry

TERVE BLOM hoppas du kör som fan på banan i helgen..sitter i ett soligt men kallt göteborg och dricker en massa pilsner. ska prova en moto guzzi -83 vtvin imorgon så jävla grymm .ha det bra utan mig men sommarn är ju lång..ska inte du med till åland?????mvhharry

senare harry.. jodå jag gasar så mycket det går.. nej det blir att köra grus här hemma när ni är i åland och har det kul:)

en guzzi är coolt.. en polare till mig har en sådan från sent 70 eller tidigt 80 tal:yoparty det är riktigt med hård rock

Ja jag kommer tyvärr INTE har fått ett freak fel på kopplingen som tog en vecka och söka upp problemet, nu vet vi vad felet e så nu väntar vi på delar som kommer på tisdag, räkna me oss på vecko träningarna, för sådana blir det väl :tummenupp

Ja jag kommer tyvärr INTE har fått ett freak fel på kopplingen som tog en vecka och söka upp problemet, nu vet vi vad felet e så nu väntar vi på delar som kommer på tisdag, räkna me oss på vecko träningarna, för sådana blir det väl :tummenupp
Synd, vi har saknat dig din far och er entusiasm.

Klar vi fixar lite veckoträningar. Vet inte hur det ser ut nu på tisdag men efter det lär vi nog sätta igång.

Synd, vi har saknat dig din far och er entusiasm.

Klar vi fixar lite veckoträningar. Vet inte hur det ser ut nu på tisdag men efter det lär vi nog sätta igång.

ah vi saknar er också! man saknar depå livet!

Det låter bra, ser fram emot att få sparra lite mot dig :tummenupp

Hej du Lilla Trynet! Jag tycker att det är synd att du ska behöva låna/hyra släp varenda gång du ska upp, så du är välkiommen att knö in dig i min buss när jag sticker upp sedan i fortsättningen. Delade kostnader blir det ju för oss båda på så sätt.

Fundera på det.

:hej

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka