Påminnelse! SH-fest 30 maj

Shadow

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tjoflöjt!

För er som bor i, på, över, under, bredvid eller nära Stockholm över huvud taget, vill jag påminna om SH-Festen som är den 30 maj på Restaurang Metro.

Den senaste gången vart jag besviken som fan då, de ytterst få som var där, missade varandra totalt! Nu vill jag fan träffa lite sköna människor igen som vill dricka och snacka hoj!:fyllisar

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=203161

Ha gärna på er sh-tröjor så man ser att man är där just därför och om ni inte har sök upp någon som har och var inte blyg för att sätta er med dem!

Be there..
or be a banana!:banana

Last edited:
Är Stripes MC´s fest samma sak som en SH-fest? :)

Shedevils är på kick-off i Sala annars hade vi självklart partat med Stripsarna!:tummenupp

Ja inte många timmar kvar till party nu!

Skall bli riktigt kul att träffa massa hojfolk och snacka strunt!

Happy Hour 21-23:öl
Livemusik 22-23 (www.whosjack.com)
Hojfolk 21-03 :pussa

KAN DE BLI BÄTTRE???:yoparty

Ses på plats!

Sorry, blir hemma!!!

Grabbarna kommer över på ölprovning och grillkväll på Lördag...... Får bli en annan gång!

Är Stripes MC´s fest samma sak som en SH-fest? :)

Shedevils är på kick-off i Sala annars hade vi självklart partat med Stripsarna!:tummenupp

Varför var ni det?! ni skulle vart med oss juh!:( nästa gång får ni säga till mig i förväg, måste ju festa med er också;) har ju nästan festat med de flesta kända klubbar inom sporthoj:)

Måste ge en eloge till Shadow. Snubben har guld i strupen! Tack för att du delade med dig av din ljuva stämma Shadow!

Måste ge en eloge till Shadow. Snubben har guld i strupen! Tack för att du delade med dig av din ljuva stämma Shadow!

Tackar tackar:) betyder mycket att du säger så! och tack för att du visade hur man tänder eld på en samboka i käften:) haha har typ blåsor i gommen bara med det var det värt:P sen ursäktar jag igen att jag blev så jäääävla full där i slutet! hade suttit där sen kl 21.30!

btw, Om du vill höra mer grejer jag skrivit eller sjungit eller både och så kan du kolla min myspace, http://www.myspace.com/stefanmr

Föresten fan va kul att C.berrow och PippT kom också! ni var ju ena sköna lirare!:D Måste speciellt tacka Berrow som satt där med mig när typ ingen var där:fyllisar

Tackar tackar:) betyder mycket att du säger så! och tack för att du visade hur man tänder eld på en samboka i käften:) haha har typ blåsor i gommen bara med det var det värt:P sen ursäktar jag igen att jag blev så jäääävla full där i slutet! hade suttit där sen kl 21.30!

btw, Om du vill höra mer grejer jag skrivit eller sjungit eller både och så kan du kolla min myspace, http://www.myspace.com/stefanmr

Föresten fan va kul att C.berrow och PippT kom också! ni var ju ena sköna lirare!:D Måste speciellt tacka Berrow som satt där med mig när typ ingen var där:fyllisar

Ska spana in sidan! Tack för ditt söta mail också!!! Såg det precis! *asg*
:rofl

Fick nästan till stavningen också ;):D

Helt galet att man kunde få i sig såna mängder öl... och tequila :gnissla

Alltid kul, och rutinerat, att lägga sig och sova i framstupa sidoläge.... :död

Edit: Givetvis kul att träffa några från SH också! :)

men får inte vara för petig här! ja du jag vet hur det är.. som sagt.. vart nästan fulfull

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti