Påminnelse- Highland Supermoto Cup

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Betalning skall vara arrangören tillhanda senast 20 April för Open och den 27 April för Motion/Rookie!

Annars går era platser till reserver som betalat! Listan finns här.

Hur du betalar ser du i TR på www.lms.se

Last edited:
Det ser ljust ut för reserverna....

Ok, NÄST sista gången jag påminner er.... :tummenupp :D

Ff många som inte betalat!

Anmälningsavgiften skall vara LMS tillhanda senast idag för Elit och 450, annars går platsen till en reserv som betalat.

//Sara

Last edited:
Ok, NU är det iaf sista gången!

Ungefär hälften av alla förare har betalat...! :7peta Som vanligt är alla ute i sista minuten... :rolleyes: Inte alltid lätt att vara arrangör...:näsblod :gnissla

Från och med imorgon gäller det att de som först betalat av Elit och 450-förarna får en plats. Det innebär att alla reserver som betalat troligen kommer att få köra! :tummenupp

Wheeliegirl skrev:
2101076 Ok, NU är det iaf sista gången!

Ungefär hälften av alla förare har betalat...! :7peta Som vanligt är alla ute i sista minuten... :rolleyes: Inte alltid lätt att vara arrangör...:näsblod :gnissla

Från och med imorgon gäller det att de som först betalat av Elit och 450-förarna får en plats. Det innebär att alla reserver som betalat troligen kommer att få köra! :tummenupp

Hej Sara . Jag pratade nyss med Peter Mackhé , han betalade sin anmälningsavgift 17/4 , pengarna är dragna från hans konto , ni ser det säkert i morgon .

# 49 Peter Mackhé Järva MK kör i 450-klassen på en Yamaha , och ej i open som det står på anmälningslistan .

Peter bad mig meddela dig eftersom han ej är hemma .

Mvh # 36

Supermoto-rider skrev:
2101195 Hej Sara . Jag pratade nyss med Peter Mackhé , han betalade sin anmälningsavgift 17/4 , pengarna är dragna från hans konto , ni ser det säkert i morgon .

# 49 Peter Mackhé Järva MK kör i 450-klassen på en Yamaha , och ej i open som det står på anmälningslistan .

Peter bad mig meddela dig eftersom han ej är hemma .

Mvh # 36

Att han stod ( jag har fixat det nu) i fel klass beror bara på honom själv, han har väl valt fel.
Betalningen kom in igår.

/HW

Jaha, då var det dags för alla Rookie-förare att bli påminda om att betala anmälningsavgifen, om dom vill ha sin plats kvar...

Den 27:e April är sista datum....sen går platserna till alla reserver! :7peta

mvh,
Sara Engström
Sammankallande LMS Supermoto

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti