Påminnelse- Highland Supermoto Cup

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Betalning skall vara arrangören tillhanda senast 20 April för Open och den 27 April för Motion/Rookie!

Annars går era platser till reserver som betalat! Listan finns här.

Hur du betalar ser du i TR på www.lms.se

Last edited:
Det ser ljust ut för reserverna....

Ok, NÄST sista gången jag påminner er.... :tummenupp :D

Ff många som inte betalat!

Anmälningsavgiften skall vara LMS tillhanda senast idag för Elit och 450, annars går platsen till en reserv som betalat.

//Sara

Last edited:
Ok, NU är det iaf sista gången!

Ungefär hälften av alla förare har betalat...! :7peta Som vanligt är alla ute i sista minuten... :rolleyes: Inte alltid lätt att vara arrangör...:näsblod :gnissla

Från och med imorgon gäller det att de som först betalat av Elit och 450-förarna får en plats. Det innebär att alla reserver som betalat troligen kommer att få köra! :tummenupp

Wheeliegirl skrev:
2101076 Ok, NU är det iaf sista gången!

Ungefär hälften av alla förare har betalat...! :7peta Som vanligt är alla ute i sista minuten... :rolleyes: Inte alltid lätt att vara arrangör...:näsblod :gnissla

Från och med imorgon gäller det att de som först betalat av Elit och 450-förarna får en plats. Det innebär att alla reserver som betalat troligen kommer att få köra! :tummenupp

Hej Sara . Jag pratade nyss med Peter Mackhé , han betalade sin anmälningsavgift 17/4 , pengarna är dragna från hans konto , ni ser det säkert i morgon .

# 49 Peter Mackhé Järva MK kör i 450-klassen på en Yamaha , och ej i open som det står på anmälningslistan .

Peter bad mig meddela dig eftersom han ej är hemma .

Mvh # 36

Supermoto-rider skrev:
2101195 Hej Sara . Jag pratade nyss med Peter Mackhé , han betalade sin anmälningsavgift 17/4 , pengarna är dragna från hans konto , ni ser det säkert i morgon .

# 49 Peter Mackhé Järva MK kör i 450-klassen på en Yamaha , och ej i open som det står på anmälningslistan .

Peter bad mig meddela dig eftersom han ej är hemma .

Mvh # 36

Att han stod ( jag har fixat det nu) i fel klass beror bara på honom själv, han har väl valt fel.
Betalningen kom in igår.

/HW

Jaha, då var det dags för alla Rookie-förare att bli påminda om att betala anmälningsavgifen, om dom vill ha sin plats kvar...

Den 27:e April är sista datum....sen går platserna till alla reserver! :7peta

mvh,
Sara Engström
Sammankallande LMS Supermoto

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT