Påkörd i 100....

abelin

Adrenalin
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ktm 625
ahh det blev den korta sesongen för mig i år blev klippt på söderleden av en bilist "hon såg mig inte " :huvet menmen här e man står upp och mår bra ! :fyllisar

abelin skrev:
ahh det blev den korta sesongen för mig i år blev klippt på söderleden av en bilist "hon såg mig inte " :huvet menmen här e man står upp och mår bra ! :fyllisar
Ajajaj, som vanligt, gött att du är ok..

Fan, blinda bilister är livsfarliga! Tråkigt att höra om smällen men gott att du mår bra iaf. Som sagts så många gånger tidigare - material går att ersätta.

abelin skrev:
Åh fan! Det är ju inte långt ifrån mig.. När var hur????
Det har hänt ganska mycket på just den vägen..

abelin skrev:

Nära mig oxå!!!
Skönt att höra att du är OK! :(

Har oxå blivit påkörd så jag vet hur det känns!!

bagerah skrev:
fy fan!
skönt att du tycks ha klarat dig bra!
hojen totalskrot eller?
Tja nej det är också det sjuka vänster sidan e sönder men hela höger är inte en skråma :kocko men men jag låg i vänster fil polaren låg bakom med bil . Plötsligt svänger bilen på högerfil ut och mejjar in mig i räcket ... hade inte en chans ens :huvet :huvet Men men hoppas ja kan åka lite i sommar iallafall !!!

Skönt att du klarade dig!
Hoppas få se dig på vägarna snart igen...

Bilister: :kocko :kocko :kocko :mad: :arsele

/H

Tråkigt å höra Johan...
Gött att verkade klara dig bra iallafall... :)

Du får höra av dig nån dag... Även om vi inte kan köra ihop så kan vi iallafall ta nåra öl... :) :fyllisar

JONQAS skrev:
Tråkigt å höra Johan...
Gött att verkade klara dig bra iallafall... :)

Du får höra av dig nån dag... Även om vi inte kan köra ihop så kan vi iallafall ta nåra öl... :) :fyllisar
jo ölen kan man juh inte slute med :D iallafall tat lungt !!! :tummenupp

Back