påfyllningslock lossnat efter service, måste ha ett nytt ikväll/natt

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
hämtade hojen från service idag och efter att ha kört hem så märker jag att hela stöveln är fullsmetad med olja. de som servat den har inte dragit åt oljepåfyllningslocket :mad::huvet:huvet:mad:

problemet är att jag har en SMC kurs imorgon och en bandag på söndag. vill gärna inte missa detta :(

snälla ni i GBG-området, har ni någon liggandes eller om jag kan få låna ert lock från er hoj (som ni ändå inte kör med:D) så hade det vart hur bra som helst!!!

ring, PM eller vad som helst

Andreas 0704217392

Är det lite K-K i dom som servat så fixar dom det, för du tänker väl inte låta dom gå fria??

Sno ett från grannen japsmoppe, det är väldigt ofta samma.

Honda MT passar på Suzuki IAF, jag hade tappat mitt men tog från grabbens reservmotor, körde 10 mil och skulle kolla något annat, då ligger orginallocket under förgasarna....

Det tycker jag inte att han ska göra!!!

ditt lock passar utmärkt! tack :krama

nej, skämtåsido, jag har nog tillfällit löst situationen. en plastplugg samt massvis med tejp. väl på bankörningen så har polarna lovat att fixa ett nytt lock, annars får tjejen ta bilen och köra dit ett nytt lock imorgon bitti.

Är det lite K-K i dom som servat så fixar dom det, för du tänker väl inte låta dom gå fria??

problemet är att dom har stängt över helgen och det är nu som jag behöver det. att dom skall få höra detta är något du kan vara säker på!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back