påbackad av bil...vilken idiot

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
hade tagit lite åkpaus på sandsjöbacka shell idag....låg i gräset o njöt av min nogger ..när ja reser mig upp o går mot hojjen backar en jävla 740 rakt in i hojjen......lite småmärken samt att hjälmen for iväg i backen o visiret rammlade loss o pajjade??!!??
Kärringen sa "hoppsan ja det blev ju inga märken så det gick ju bra de här"
Gav kärringen en lektion i det svenska språkets högre skola o kärringen blev knäpptyst o hennes gubbe fick ta över den juridiska biten med pappers skrivning mm...Hon har ju för fan 3 backspeglar att se med bakom bilen..hur fan kan man missa en illgrön hoj...IDIOTER e billister iaf...Ville bara skriva av mig lite...

JonaZ skrev:
2229567 hade tagit lite åkpaus på sandsjöbacka shell idag....låg i gräset o njöt av min nogger ..när ja reser mig upp o går mot hojjen backar en jävla 740 rakt in i hojjen......lite småmärken samt att hjälmen for iväg i backen o visiret rammlade loss o pajjade??!!??
Gav kärringen en lektion i det svenska språkets högre skola o kärringen blev knäpptyst o hennes gubbe fick ta över den juridiska biten med pappers skrivning mm...Hon har ju för fan 3 backspeglar att se med bakom bilen..hur fan kan man missa en illgrön hoj...IDIOTER e billister iaf...Ville bara skriva av mig lite...

Hoppas att du tog med att de måste ersätta din hjälm också!

det är ju inte så liten bakruta i en 740 heller! värsta panoramafönstret ju......

Trode inte man fick köra när man var blind.

Var en dam som backade ner min hornet med en saab 93 men det förstod jag man ser inte den lilla hojen i den lilla rutan.
Var rätt bra då jag fick en del redan skrapade delar utbytta =)

självklart ska jag ha en ny hjälm o damen ska fan in på synkoll... :D

JonaZ skrev:
2229567 hade tagit lite åkpaus på sandsjöbacka shell idag....låg i gräset o njöt av min nogger ..när ja reser mig upp o går mot hojjen backar en jävla 740 rakt in i hojjen......lite småmärken samt att hjälmen for iväg i backen o visiret rammlade loss o pajjade??!!??

SÅ GÅR DET NÄR MAN LÄMNAR SÄLLSKAPET FÖR TIDIGT :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna