På väg igen!

Sitter och saknar gör man bara om man helt saknar initiativförmåga...
Går väl bra att föreslå en AW eller nåt för att prata gamla minnen (nåja, inte så gamla).
Fyllerondellen ligger bra till en fredag skulle jag tro. :tummenupp

Mmmm.... :rolleyes: Sambon blir 29 (igen) på NDR så jag får nock varken med henne på pallen eller permis...

Najs hoj Micke!! :)

Välkommen tebax till gatan. :)

Får väll ta och stanna vid din brevlåda då någon dag med TL-moppen. Kör ju förbi där titt som tätt, såvida ni inte har flyttat. :)

:hej

Najs hoj Micke!! :)

Välkommen tebax till gatan. :)

Får väll ta och stanna vid din brevlåda då någon dag med TL-moppen. Kör ju förbi där titt som tätt, såvida ni inte har flyttat. :)

:hej
Hej Putte, du är alltid välkommen, vi bor kvar i Casa de bakery så var brevlådan bor vet du. :)

För att citera Fylking, "Äntligen!"

Nu står 821:an i garaget och längtar ut på vägen men med tanke på att det ligger Pirelli Diablo Rosso II på fälgarna så blir det till att ta det piano. Är dessutom riktigt ringrostig själv.

Nu står 821:an i garaget och längtar ut på vägen men med tanke på att det ligger Pirelli Diablo Rosso II på fälgarna så blir det till att ta det piano. Är dessutom riktigt ringrostig själv.

? vad jag vet, så skall dessa vara i samma liga som dunlop sportmax sportsmart, kanske lite bättre i vått

? vad jag vet, så skall dessa vara i samma liga som dunlop sportmax sportsmart, kanske lite bättre i vått
Jodå, det har fått väldigt bra kritik gällande sportighet på bana och våtgrepp men jag oroar mig mest för värmen i asfalten. Har kört massor av mil på bana och gata med Pirell,i och de är super för det mesta, men i kallt väder / vägbana så har jag mindre förtroende för dem. Kanske läge att förbereda turerna med däckvärmarna på? Undrar vad grannarna skulle tänka då... :D

Däck är bara en mental barriär på gata, skaffa det du tror på så går det bra.

Ansluter till en TT så snart jag hämtat hojen från service.

PS. Varför är så mycket borttaget från alla olika forumdelarna? Bara på denna delen fanns flera sidor förr.

Ansluter till en TT så snart jag hämtat hojen från service.

PS. Varför är så mycket borttaget från alla olika forumdelarna? Bara på denna delen fanns flera sidor förr.

Mavve, ändra på parametern nere till vänster, den står troligtvis på "visa ämne för" senaste månaden.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT