Bad_boy_rune
Gasa utan fasa!
Ja va där nu på lördagen. Mycke fräscha hojjar!!! Ja gillade MV Augusta brutale och de där choppermopparna (www.choppermoppe.se) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Va inte bildne längst till höger en moppeNjutarn skrev:själv så var man där i fredags. Det var jävligt grymt där asså fy faan! ingen här som kör trail? har fler bilder på datorn...
Bad_boy_rune skrev:Ja va där nu på lördagen. Mycke fräscha hojjar!!! Ja gillade MV Augusta brutale

Tror inte bruden va där på torsdagen..MRX_Martin skrev:Jag måste gilla hojar, misade totalt den bruden även fast jag sprang runt i suzukis monter ett antal gånger, hehe...
Tycker denna mässan va klart bättre än förr året! Va helt kanon, otrloligt kul o knalla runt där inne...
Lurvas skrev:båda bilderna e på moppar.
De har mycke smalare bakdäck.
/Ludde
Njutarn skrev:Bilden te vänster är en RS 125 och till höger en Tauono(osäker på hur de stavas) RS 50 och de finns även 125:a av dom...
Edholm skrev:Orka åka 50mil för att gå på mässa..![]()
Det var kul =)Njutarn skrev:Bilden te vänster är en RS 125 och till höger en Tauono(osäker på hur de stavas) RS 50 och de finns även 125:a av dom...
När jag ser första bilden inser jag för första gången att RS125 faktiskt är riktigt läcker. Så länge man slipper se de fula lyktorna alltså.Njutarn skrev:själv så var man där i fredags. Det var jävligt grymt där asså fy faan! ingen här som kör trail? har fler bilder på datorn...
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin