På Två Hjul-Sthlm-2007

Lördag lär det bli för mig....först hojar senare bira:D !!!

MINST en dag kommer man ju vara där iaf, förmodligen två, vilka återstår att se!:)

Klart man ska dit! Som tur är anordnar en mc-firma här i sta´n bussresa inkl entre´ & hotell. :Bugar
Ska bli riiktigt Nice! Får se om man hittar några kuliga tillbehör till min blivande älskling (litersblade). Min andra älskling (sambon) har ju mig, o det räcker väl..

Klart man ska gå,vilka dagar det blir återstå att se. lördag iafl skulle jag tro...sen blir det en skydundrandes fest på lördagen :fyllisar

Klart man ska dit! Som tur är anordnar en mc-firma här i sta´n bussresa inkl entre´ & hotell. :Bugar
Ska bli riiktigt Nice! Får se om man hittar några kuliga tillbehör till min blivande älskling (litersblade). Min andra älskling (sambon) har ju mig, o det räcker väl..

Är det motorsport du menar med mc firma?
För de skall vi åka med:tummenupp

enda sura är att bussen går 04.00:gnissla :D

Last edited:
Givetvis ska man dit=)! Upp på torsdag och hem på söndag. Alla ni andra som inte kommer ifrån storstan, vart ska ni bo nånstans?? Vi är ett gäng som ska bo på Rica Talk Hotel, dvs det hotellet som ligger i samma byggnad som mässan. Hmm, det va fan inte gratis direkt:gnissla ...men det är det väl värt:yoparty .

Last edited:
Jag kommer att skriva autografer på LÖRdagen och bli full på kvällen.

Lutar väl åt att jag åker dit och jobbar alla dagar. Finns i Bomber Magazines monter...

MVH

Johan

Bara jag som åkt på rörberg..Vi är 5 från Långshyttan 1 från borlänge 1 från hedemora o 3 från göteborg..Så det blir party iallafall...:yoparty Rörberg är ju givet nästa år igen ska försöka mig på o hinna med mer än en gång..:D

Japp, det ska bli askul att åka ner. Det brukar ju bli galet kul när vi umgås! Haha, KUben, du får hålla dig på avstånd så det inte blir några blåmärken :D Hoppas också på att träffa massor av andra trevliga hojmänniskor.

/SheDevil - Trevliga bidraget från Borlänge

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...