På två hjul - bilder

liljekvist skrev:
Lite till.
Dock kan jag säga att hon har inget under... :hihi Finns en till bild som inte gör sig här...bild som är tagen i montergolvet som är av glas... ja resten får ni räkna ut :fyllisar

Men fy faan va skrämmande, en tjej utan mus. :( Jaha, då har jag mardrömmar en månad framöver. :4skrika

Ingen som lade märke till tjejen med det rockiga utseendet i KTM´s monter? Henne fick jag ta (kort) på när hon besteg nya Superenduron... upplösning 3200x2400 typ :gnissla

liljekvist skrev:
Lite till.
Dock kan jag säga att hon har inget under... :hihi Finns en till bild som inte gör sig här...bild som är tagen i montergolvet som är av glas... ja resten får ni räkna ut :fyllisar

vafan... lägg upp den iaf.. dom som stör sig på det kan blunda.. :hihi

2 (mobil)bilder på den hoj som växte störtst habegär efter provsittning:

Bifogat

• DSC00230.JPG
    DSC00230.JPG
    135.9 KB · Visningar: 165
  • DSC00231.JPG
    DSC00231.JPG
    129.8 KB · Visningar: 150
Mr Helmut skrev:
den bilden har inte du tagit på årets mässa i alla fall.... tråkmåns
kan infomera dig att jag fick de på mail idag, alltså inte mina kort. men en mc mässa var det i alla fall som bilden var tagen på :banana

lerox78 skrev:
sen har jag några från sh oxo men där vill jag veta att det är ok för dom att bli utlagda här....hur lägger jag upp film??
Aja...
Hon på sista bilden, längst till höger ligger här brevid mig och sover, så henne rör ni inte... HAHA!

Bikerbitch skrev:
Ni måste vara blinda. Såg ni inte tjejen i Icemans monter? Både hon och Emmi var skitsnygga :tuttar
jag såg bara emmi och snackade lite...missade jag mycket så kan väl nån lägga upp en fin bild om det finns...hehe

Bevismaterial 1C

lerox78 skrev:
om det nu e din tjej så måste det bero på hojen... :yoparty hahaha

Bildbevis... hehe....

Hade ingen hoj då vi träffades, bara ett oanvänt ställ på en galje i hallen. Hon sa att hon skulle lämna mig om jag inte började köra sporthoj, så då blev man ju tvungen :gnissla

Bifogat

• saraototte.jpg
    saraototte.jpg
    133.7 KB · Visningar: 268
Totte skrev:
Bildbevis... hehe....

Hade ingen hoj då vi träffades, bara ett oanvänt ställ på en galje i hallen. Hon sa att hon skulle lämna mig om jag inte började köra sporthoj, så då blev man ju tvungen :gnissla

grattis då...men nu e det ju hojen hon e kvar för...haha,....eller du kanske e lika trevlig som mig,,,,,hehe

lerox78 skrev:
grattis då...men nu e det ju hojen hon e kvar för...haha,....eller du kanske e lika trevlig som mig,,,,,hehe
Ne, de måste vara hojen...
Fan jag e ju stökig, fattig, tjock och allmännt tråkig...

liljekvist skrev:
Fotoshop!! Jag har den bilden och originalet med svarta trosor!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman