På två hjul `11

Hoken78

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2009
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Tjoo, sitter å funderar lite på nya grej till hojen, frågan är bara, skall på mc-mässan 27-30 januari i sthlm å funderar lite på hur mycke man kan passa på att köpa där å till vilka priser? ni som vart på mässan förut, brukar tex Titax, Dynojet & HJC vara där?? ge mig tips :banana

Jag tycker mest att det är drömfångare, T-shirts med "Öl byggde denna vackra kropp" och fransjackor som finns till försäljning på mässan.

Mitt tips är att ringa till företagen och fråga om de kommer vara där och om de har det du ev. vill ha till försäljning.

Som ovanstående talare sa: det är mest en massa krimskrams och svammel. Visst hittar du lite tillbehör, typ fotpinnar och sånt men inte mycket mer än så.

Hjc..

HJC Kommer finns på Plats i Garage24 montern.. Med nyheter och gamla godingar, Alpinstars mm Finns också..

Dock inga mässpriser då de bara säljer till ÅF.. Känna och klämma bara tyvärr.

Hmm, fan va surt, trodde det var halva grejen med mässor att man kunde känna, testa å kanske köpa loss med nån %:s rabatt, då blir det till å testa å känna sen hem å leta på ebay istället då^^

Jag tar med det stora MasterCard:et :mattias

Gör det. Det finns säkert någon som kan "airbrush:a" ett motiv med vargar och indianer ibak på din skinnväst... ;)

Problemet med mässan är väl att utställarna är grossister och inte får/kan sälja till privatpersoner.
Handelsboden hade ju en "mässbutik" på mässan 2009 där de sålde sitt sortiment. Det är ju dock kanske inte något topputbud.

Gör det. Det finns säkert någon som kan "airbrush:a" ett motiv med vargar och indianer ibak på din skinnväst... ;)

Problemet med mässan är väl att utställarna är grossister och inte får/kan sälja till privatpersoner.
Handelsboden hade ju en "mässbutik" på mässan 2009 där de sålde sitt sortiment. Det är ju dock kanske inte något topputbud.

I stora delar av mässhallarna får inte försäljning ske. Det brukar finnas en hall eller del där försäljning får ske.

Därav kan inte ett företag med vanlig utställningsmonter ge 'mässpriser' etc.
Men är du lite smidig kan de ta en 'intresseförfrågan' från dig och sedan sälja den del du har provat :tummenupp

Läste för några dagar sedan i MC folket att det är ändrat, så att alla utställare får sälja sina produkter oavsett vart man står:)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!