På tvären med sporthoj

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hittade denna bild på internet... Gör om det om ni kan! Sägs att han lyckades reda upp det också. Vet inte om den har varit uppe här förr, men jag hittade inte den iaf!
 

Bifogat

  • brett.jpg
    brett.jpg
    113 KB · Visningar: 1,405
lahi skrev:
Hittade denna bild på internet... Gör om det om ni kan! Sägs att han lyckades reda upp det också. Vet inte om den har varit uppe här förr, men jag hittade inte den iaf!


Vet inte, har ej sett den förut.

Men stiligt var det :yoparty
 
Wwwwiiii.....Han ritar ett långt svart sträck på asfalten :yoparty Coolt
 
Precis så där åkte en kompis på gelleråsen! (Han och hojjen smaka asfalt en hundradel efter ett liknande kort togs)
Tror inte han på bilden reder ut det där!
Men det ser j*vligt coolt ut!
 
fy satan.. nästan värt en liten flygtur bara för att få till en sån brutal bild!

föraren -> :Bugar
 
lahi skrev:
Hittade denna bild på internet... Gör om det om ni kan! Sägs att han lyckades reda upp det också. Vet inte om den har varit uppe här förr, men jag hittade inte den iaf!

FÖr mycket gas i utgången och sen en highsider AJAJ
 
Sådär kändes det när jag fick sladd vid filbyte i bött väder på E4:an vid Rotebro här i Sthlm. Kollade över axeln och vek lite åt sidan och precis när jag körde över ett vitt streck fick jag världens sladd. Bilarna, 4 filer där, toknitade och försvann i backspegeln men jag klarade mig på hjulen. Var tvungen att kolla i brallorna sen men det klarade sig. :)
 
Vem har hela bildserien? Han lowsidar ut vet jag iaf. Jag gled typ sådär idag under en inbromsning, men absolut inte så lågt. :D
 
Fet bild :D


Så gjorde ja med min Honda supermotard (lowsider) i utgången av hårnålen efter krönet där alla stegrar vid senaste kvällsträningen på Knutstorp.
 
Den där bilden har varit uppe tidigare, tillsammans med ett par bilder till har jag för mig.

Att köra med kontrollerade bredställ = respekt
Att köra med okontrollerade bredställ = ont som fan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top