På trådskaparens begäran

Nej eller när alla missförstår den egentliga frågan och börjar med onödiga påhopp. Seså, sluta nu.

Var det så?
Och isf: hur kommmer det sig att "alla" missförstod?
Det låter ju lite som att säga att: "Alla andra är idioter" bara jag förstod.
Nu var det väl inte så du menade antar jag.
Men om nu alla missförstod, varför förklarade du då inte lite mer vad du menade egentligen?

Jag tyckte att det fanns potential i tråden, och det du tog upp var rätt intressant.
Men om du varje gång du får mothugg ska ta bort tråden eller banna, eller whatever, då bli det ju ingen bra dialog.

Och vilka påhopp fanns det egentligen? Inget vad jag såg mer än att folk hade, just - bara annan åsikt.
Det är ju inte ett påhopp.
Ett påhopp är väl ändå när man går in på peronliga detaljer som är irrelevanta för ämnet?
Och sånt är ju aldrig bra, där har du helt rätt :tummenupp

IM borde som sagt se till att sova på nätterna och inte hålla på med sitt jävla blajjande..!! :fakta

Så kan man oxå uttrycka saken... ;)

Last edited:
Det är verkligen synd om honom, överlag. Han lever i en hemsk värld ej anpassad efter hans normer.

:lol

Nu var ju DU inte ett dugg bättre.
Visst: Du fick dig samma feting.
Men visa att du kan stå över.
Dessutom har Swedie LITE rätt i att det HADE varit så, om nu personen MARKUS verkligen hade funnits irl så som han existerar här på forumet... ;)

Nu var ju DU inte ett dugg bättre.
Visst: Du fick dig samma feting.
Men visa att du kan stå över.
Dessutom har Swedie LITE rätt i att det HADE varit så, om nu personen MARKUS verkligen hade funnits irl så som han existerar här på forumet... ;)

Just nu på MSN:

Markus säger:
kolla dr.bikes smör

Andreas säger:
fy fan

:D

Var det så?
Och isf: hur kommmer det sig att "alla" missförstod?
Det låter ju lite som att säga att: "Alla andra är idioter" bara jag förstod.
Nu var det väl inte så du menade antar jag.
Men om nu alla missförstod, varför förklarade du då inte lite mer vad du menade egentligen?

Jag tyckte att det fanns potential i tråden, och det du tog upp var rätt intressant.
Men om du varje gång du får mothugg ska ta bort tråden eller banna, eller whatever, då bli det ju ingen bra dialog.

Och vilka påhopp fanns det egentligen? Inget vad jag såg mer än att folk hade, just - bara annan åsikt.
Det är ju inte ett påhopp.
Ett påhopp är väl ändå när man går in på peronliga detaljer som är irrelevanta för ämnet?
Och sånt är ju aldrig bra, där har du helt rätt :tummenupp

Så kan man oxå uttrycka saken... ;)
Då alla hela tiden började hugga på missförståndet, så hjälpte det inte jag förklarade gång på gång i mina sista inlägg i tråden vad jag egentligen menade att diskutera. Så tråden togs bort av den anledningen då reaktioner baserade på missförståelse gör att jag såg ut som en bov.

Påhoppen togs bort, och du såg troligen inte dom inläggen.

Njae, inga Jack Russells där inte... Dansk Svensk Gårdshund är vad han har, några stycken... har en sån själv och då fick man lite koll på vilka i området som hade samma lika. (Bodde på kungsholmen tills i våras)

Njae, inga Jack Russells där inte... Dansk Svensk Gårdshund är vad han har, några stycken... har en sån själv och då fick man lite koll på vilka i området som hade samma lika. (Bodde på kungsholmen tills i våras)

Ja vi gick brukade gå samma väg på vinterkvällarna, jag på väg hem från kvällsjobb på båten på kungsholmen. Jag tyckte varelsen såg ut som en jack russell. Men jag kan just inget om hundar, kommer uppenbarligen ihåg fel. Tror det var några år sedan de flyttade därifrån

:tummenupp
Bra, rätt ordföljd:
1. Vanliga
2. Ouppfostrade

Vidrigare djur får man leta efter (ett tag i alla fall).
Dummare också, försöker bita R1:an liksom. :dummer

Ja JR är en ohängd livsform. Men jag tror att alla grythundar är sjuka i huvudet. Man kan inte vara en tänkande varelse om man är villig att lubba efter en grävling ner i ett tunnelsystem som grävlingen (i vars "business end" det sitter en käft som är designad att bita av trädrötter) känner som sin egen ficka.

Såna hundraser blir inte salongsfäiga på mindre än på 200 år :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...