På tiden för mig med :)

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Hej!

Har länge tänkt att presentera mig här på sporthoj.com men jag har inte kommit till skott/orkat :3freak ...har mest surfat runt här och läst/lärt mig en massa bra saker, surt bara att man har tummen mitt i handen :huvet

Är 26 år gammal och bor i centrala Jönköping tillsammans med min flickvän Sara. Har denna säsong införskaffat mig min första "riktiga" sporthoj :banana Än så länge är jag ruggigt nöjd med hojen, känns nästan som att jag håller på att bli kär :D fastän vi bara hunnit med ca: 30 mil. Hoppas jag får riktigt kul med den i sommar...

Hoppas vi ses ute på vägarna för lite sköj :) !

gleb skrev:
Hej!

Har länge tänkt att presentera mig här på sporthoj.com men jag har inte kommit till skott/orkat :3freak ...har mest surfat runt här och läst/lärt mig en massa bra saker, surt bara att man har tummen mitt i handen :huvet

Är 26 år gammal och bor i centrala Jönköping tillsammans med min flickvän Sara. Har denna säsong införskaffat mig min första "riktiga" sporthoj :banana Än så länge är jag ruggigt nöjd med hojen, känns nästan som att jag håller på att bli kär :D fastän vi bara hunnit med ca: 30 mil. Hoppas jag får riktigt kul med den i sommar...

Hoppas vi ses ute på vägarna för lite sköj :) !

Ahhh, jag längtar också efter en "ny" hoj...

Välkommen förresten! :tummenupp

/Zana

Du är hälsad välkommen!

Det kommer garanterat bli en goer hojsommar och du är naturligtvis välkommen att hängamed på diverse turer. Det brukar ju som sagt vara samling på Atollen, någon några alla dagar i veckan men det annonseras ut på "nytt försök Jönköpings" tråden något innan :rolleyes:

Såg en Cbr600 igår.. röd 03 med pilot i helsvart skinnställ, månne va du?

Ha det gôtt :fyllisar

:squid

The_Wanderer skrev:
Du är hälsad välkommen!

Det kommer garanterat bli en goer hojsommar och du är naturligtvis välkommen att hängamed på diverse turer. Det brukar ju som sagt vara samling på Atollen, någon några alla dagar i veckan men det annonseras ut på "nytt försök Jönköpings" tråden något innan :rolleyes:

Såg en Cbr600 igår.. röd 03 med pilot i helsvart skinnställ, månne va du?

Ha det gôtt :fyllisar

:squid

Det kan ha varit jag...jag har ett ALPINESTARS GPU ställ helsvart :) Vi ses i sommar!

Välkommen :) Om du vill så är det bara att ta dig ner till Götet så kan det bli en sväng här med :D

bebbe skrev:
Välkommen :) Om du vill så är det bara att ta dig ner till Götet så kan det bli en sväng här med :D

Tackar för inbjudan...låter verkligen lockande att få höra mullret från din hoj :D Vi ses nog i sommar :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT