På tal om nu så borde jag städa nu... Borde alltså...TinaTjejen skrev:på tal om semester har jag bara 1½ vecka kvar nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På tal om nu så borde jag städa nu... Borde alltså...TinaTjejen skrev:på tal om semester har jag bara 1½ vecka kvar nu![]()
på tal om borde, jag vill ha ett nytt vardagsrumsbord..Blomquist #14 skrev:På tal om nu så borde jag städa nu... Borde alltså...
På tal om det så gav jag 0:- för mitt bort. De ä billigt dä!TinaTjejen skrev:på tal om borde, jag vill ha ett nytt vardagsrumsbord..
på tal om billigt så vart mitt också av samma värde, de e nog därför de e så fult...Blomquist #14 skrev:På tal om det så gav jag 0:- för mitt bort. De ä billigt dä!
På tal om fult så fyller jag mitt så det inte syns. RekomenderasTinaTjejen skrev:på tal om billigt så vart mitt också av samma värde, de e nog därför de e så fult...
på tal om inte syns så skulle du ju städaBlomquist #14 skrev:På tal om fult så fyller jag mitt så det inte syns. Rekomenderas![]()
Borde städa.TinaTjejen skrev:på tal om inte syns så skulle du ju städa
Blomquist #14 skrev:Borde städa.![]()
![]()
Fick besök så det avtog kan man säga...
Och snart ska jag dra och jobba...
Och på tal om det så lockar det ungefär lika mycket båda grejerna.

På tal om bra plattor så lyssnade jag på en polares demo igår, det var väl sisså därEl Phantasmo skrev:På tal om grejer så är en jävligt bra grej Hatebreeds senaste platta!!![]()

Blomquist #14 skrev:På tal om bra plattor så lyssnade jag på en polares demo igår, det var väl sisså där![]()
![]()
På tal om lås så jobbar min farsa med sånt.GuW skrev:På tal om grejor som är sisådär, jag var och såg Liftarens Guide till galaxen och hojen stog kvar utanför när filmen var slut, trots att jag glömde låsa...
Blomquist #14 skrev:På tal om lås så jobbar min farsa med sånt.
På tal om ikväll så jobbar jag då.Lartes skrev:På tal om farsa så ska jag till honom & koka kräftor ikväll

Käften!UrbanTiger skrev:Så var det ju lite fint väder i kväll åxå![]()
UrbanTiger skrev:På tal om att tjöra
Hur fort törs du gasa![]()
Det där är en fråga om hur lång gaswiren är.UrbanTiger skrev:På tal om att tjöra
Hur fort törs du gasa![]()
På tal om kaffe så ska jag ta en sen lunch för att ladda för jobb om dryga timmen. SEN är det kopp kaffe som gäller!UrbanTiger skrev:Den är ganska lång![]()
På tal om 600 är det snart dags att packa ihop för en kopp kaffe![]()
På tal om det så... Nej. Usch. Eller jo men inte till kaffet!UrbanTiger skrev:Fu satan för mazariner, Dubbelnougat rockar![]()
Blomquist #14 skrev:På tal om det så... Nej. Usch. Eller jo men inte till kaffet!
På tal om 4 så börjar jag då...Lartes skrev:På tal om nej så går jag nog hem vid 4

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|