På tal om dödstraff

"Hotas av långa straff...
Krogvärdinnan Christa W och fyra av de andra riskerar livstids fängelse."
Åh nej, är det sant.
Kommer alltså lindrit undan de svinen.

Har varit uppe förr, efter en tidigare artikel i AB. Denna gjorde mig precis lika spyfärdig som den förra. Hur är somliga människor funtade egentligen?

Man kan ju alltid hoppas att det sprider sig på fängelset vad de sitter inne för, så löser sig säkert problemet så småningom av sig självt. Pedofiler och barnavåldtäktsmän står inte högt i kurs hos de intagna. Heller.

Last edited:
Det här är människor som absolut inte ska få kunna existera ute i samhället. Oerhört tragiskt! Svårt att hitta ord som beskriver hur jävla sjukt det är.

Ja va fan ska man säga.. det är ju så sjukt så det finns inte ord.
Inget straff i världen är hårt nog :(

Det där var nog bland det mest omänskliga jag har läst om. Det får en att fundera över vilken sjuk jävla värld det här är. :(

Detta tycker jag är otäckt...

"Fax: "Pascal lever"
Samma dag som rättegången startade fick domstolen ett anonymt fax om att Pascal lever.
- Han såldes den 10 oktober 2001 vid den franska gränsen till en holländsk pedofilliga, skrev den okände avsändaren.
Polisen försöker nu hitta avsändaren för att se om det finns någon sanning i uppgifterna."

Krasst fakta

Jag har gått ifrån att vara för dödsstraff till emot, men detta fick mig att ändra mig igen. Vissa människor har genom sina handlingar helt enkelt tappat rätten att existera. Lidandet för övriga blir helt enkelt för stort...

Långsam kastrering och in på kåken där Sveriges gulligaste sitter. Väl inne på kåken ska de ha tröjor där det står vad dom har gjort...

Itacha75 skrev:
Långsam kastrering och in på kåken där Sveriges gulligaste sitter.
Varför skulle vi ta emot dem i våra fängelser? De är tyska medborgare och har begått sina fasansfulla brott i Tyskland, så mitt tips är att de kommer att avtjäna straffen i Tyskland, av någon konstig anledning.. :rolleyes:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back