Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sweedo skrev:I vanliga fall en trött SAAB annars gärna 08-pulka i fjällen![]()
Nästa gång blir det bönpallen för din del!AnteR1 skrev:Man åker väl hoj såklart! Finns det dom som inte gör det? Underligt, hojen är ju ändå årsförsäkrad, då är det väl bara att åka![]()
![]()
![]()

Man får ju burka så mycket när du svänger sent!Polly skrev:JätteslöTill skillnad från min rallyfiat då..?
Erkänn att du va liiite rädd när du åkte med mig?
Nästa gång blir det bönpallen för din del!
Sweedo skrev:Man får ju burka så mycket när du svänger sent!
Bättre med hojen då är det ju bara att luta med![]()
Bättre å svänga sent än inte svänga alls! Men visst, då tar vi hojen nästa gång jag ska skjutsa dig nånstans
(fast du är ju rädd för min lilla bumse..)Nästan som mig, bara större.Tofte skrev:Bmw 530-93 & Audi a6advant-95
den är köpt i gävleRigge skrev:Ser vass ut!!![]()
900 S går att trimma som fan utan allt för mycket tjafs!Anneli.a skrev:... färdas i min HayabusaSaab som är mattvinrödamedrostblommorpå o har trasigt avgassystem.. Snikturbo -90, går som fan faktiskt..
/RallyKalle
Ylle skrev:Polaris XLT SP att glida runt på. Jag och några polare bygger på en spark som kommer att bli mer än dubbelt extrem mot förra årets. Den har cbr900-98ans motor med extremt turbo aggregat mm![]()
![]()
Och när tid blir över gör jag klart däcken till lek hojen (dubbade däck till stora gsxr:en 03an). Kul året runt alltså![]()
![]()
Sweedo skrev:900 S går att trimma som fan utan allt för mycket tjafs!
Jag satte i KN-filter i min -90 å satte t-stycke med ventil på wastegaten så att jag höjde laddtrycket.
Billigt och bra! jag blev tvungen att sätta in laddtrycksmätare därför jag överladdade annars![]()

|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!