På sommaren åker ni hoj, vad åker ni på vintern?

Förra året åkte jag Polaris XCR440, men i år blir det gamla hederliga ockelbon som får plågas fram ;D
För bil räknas inte va? :]

Polaris XLT SP att glida runt på. Jag och några polare bygger på en spark som kommer att bli mer än dubbelt extrem mot förra årets. Den har cbr900-98ans motor med extremt turbo aggregat mm :brinnerup :hihi
Och när tid blir över gör jag klart däcken till lek hojen (dubbade däck till stora gsxr:en 03an). Kul året runt alltså :) :)

Här i Skåne kör vi motard året runt utomhus på sommaren och inomhus på vintern. Det är vad jag kallar lyx :D

Linkan skrev:
Men f.ö så åker man väl kawa lite då och då pga avsaknad av snö ännu. Blanka sportsulor och kyla är väl passande på en sätaexr750 eller har jag missat nåt.

Då va det du din j*vel som väckte mig!! Hörde nåt yl bortifrån Polhem och flög upp ur sängen och kikade ut så kom det en ZXR på fulla spjäll. Då var tårarna nära :( Snacka om abstinensbesvär!!

Jag har köpt en BMW 325:a som ska gå brett, numera med Fuelmediaklibbor fram+ bak för att få RESPECT :cool:

Man åker på isen såklart :)

Fast bil till jobbet

Bifogat

• img1.jpg
    img1.jpg
    31.9 KB · Visningar: 99
Funderar på att skaffa en cross och leka med denna vintern....har haft några stycken innan och det är KUL :D

Men nu åker jag:

<----- S40 T4 Helt ok på vintern, förutom framhjulsdriften :gnissla

Spöade Pontiacen i racet om någon undrar.... :yoparty :)

Bifogat

• S40.jpg
    S40.jpg
    98.5 KB · Visningar: 100
Last edited:
Burton åker jag på vintern...
Och när jag är tvungen att transportera mig: Fordjävel...

Kör en gammal saab 9ki16 från 93. Tyckte det var hyggligt ös i de 150 hästarna när jag köpte den för ett antal år sedan - men i somras tog jag hoj-kort och skaffade en blade.
Den gamla asslöa saaben var aldrig sig lik sen dess :va

Hade tänkt slå till på en offe, men det bidde inget. Köpte projje istället.

Min kära bil står i bakgrunden av min hoj...

Bifogat

• bike&car.jpg
    bike&car.jpg
    95.6 KB · Visningar: 88
hmmm, Åker runt med crossen, åka skoter, och far och voltar runt med en Vaz lada 1500 från 70-talet ! =) väghållningen kanske inte är den bästa, men det blir ju bara mer spännande då, men värmen är det då inget fel på ! =) haha, brutal bil !! =)

I annonsen stod det:
Ful, nybesiktad, blå golf -87...

Det enda som är bra med den är att den drar mindre sås än hojen.

I vinter kommer jag åka Extrem XMC 164 samt Cycle Pro Stony Point med dubbdäck, emmelanåt blir det även några vändor med familjens Toyota Avensis!

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey