Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:2325541Varför kör vi inte på natten?
Nu när det e varmt som !#%!& så hade det varit 10 gånger skönare o köra på kvällen /natten..
Men varför görs inte detta?
JKay skrev:2325542Alla har inte möjlighet/ semester än. Många har precis avslutat sin semester...![]()
Jag BÖRJAR min RIKTIGA semester idag kl 17!![]()
Tänkt på det?![]()
AleX skrev:2325566Jag har iallafall semester fredagkväll till måndagmorgon..![]()
Jag tänkte inte mitt i veckan.. men iförsig e detta inget hinder...
På tal om det jag har haft en dags semsetr iår..undrar om jag får fler
![]()
Det skulle du ha tänkt på innan du stoppade lilleman i fel hål.JKay skrev:2325624..och om man har sina barn fredagkväll till måndagmorgon?![]()
Solid snake skrev:2325634Det skulle du ha tänkt på innan du stoppade lilleman i fel hål.![]()
Solid snake skrev:2325634Det skulle du ha tänkt på innan du stoppade lilleman i fel hål.![]()
TouchMan65 skrev:2325979...dynga....
Ädrans JKAY att fresta o så.....
.....mer dynga...
Fluffig skrev:2326379Hörru Alex har du kört på natten de senaste veckorna så har du säkert lagt märke till alla kamikazedjur som flyger i lagom ögonhöjd. Det räcker inte att torka av hjälmen utan man för karva av likdelarna i högar.
Det är mysigt väder på kvällarna men fy attan för alla bromsar, hästflugor och drakar som hamnar på hjälmen och andra ställen.
JKay skrev:2325624..och om man har sina barn fredagkväll till måndagmorgon?![]()
AleX skrev:2326437Hörru Fluffig om du hinner identifiera vad det är för typ av djur som flyger omkring så kör du på tok försakta![]()
JKay skrev:2326252blablablabla.......blablablabla....
Fresta?? Med vad?![]()
Inte fan bjuder jag utför allmän beskådning!
[IRONI]
...eller det va inte det du tänkte på?![]()
ähhhh bara samla ihop dem i en påse o gör fallaffelbullar av dem o sälj den i malmö..Fluffig skrev:2326478Men man ska väl lämna alla trafikskadade eller trafikdöda djur till polisen eller viltvårdare så att de kan ta hand om dem. Gör man det berättar de vad det är för djur man massakerat på hojjen. Eller menar ni att de inte bryr sig om små söta insekter?
Inälvor är äckligt att få mitt i synfältet även om de är små.
AleX skrev:2327612ähhhh bara samla ihop dem i en påse o gör fallaffelbullar av dem o sälj den i malmö..
Hoppas det inte är såna bullar vi får på söndag för då ska jag nog ta med mat hemifrån. Men insekter föder ju halva afrika käns det som när man tittar på Discovery, mums en tjock å fet larv.AleX skrev:2327612ähhhh bara samla ihop dem i en påse o gör fallaffelbullar av dem o sälj den i malmö..
Mitra skrev:2327625Det där lät bara för äckligt![]()
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär