På natten.. .

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Varför kör vi inte på natten?
Nu när det e varmt som !#%!& så hade det varit 10 gånger skönare o köra på kvällen /natten..
Men varför görs inte detta?

AleX skrev:
2325541 Varför kör vi inte på natten?
Nu när det e varmt som !#%!& så hade det varit 10 gånger skönare o köra på kvällen /natten..
Men varför görs inte detta?

Alla har inte möjlighet/ semester än. Många har precis avslutat sin semester... :7peta

Jag BÖRJAR min RIKTIGA semester idag kl 17! :tummenupp

Tänkt på det? :D

JKay skrev:
2325542 Alla har inte möjlighet/ semester än. Många har precis avslutat sin semester... :7peta

Jag BÖRJAR min RIKTIGA semester idag kl 17! :tummenupp

Tänkt på det? :D

Jag har iallafall semester fredagkväll till måndagmorgon.. :7peta

Jag tänkte inte mitt i veckan.. men iförsig e detta inget hinder...
På tal om det jag har haft en dags semsetr iår..:P undrar om jag får fler :gnissla

AleX skrev:
2325566 Jag har iallafall semester fredagkväll till måndagmorgon.. :7peta

Jag tänkte inte mitt i veckan.. men iförsig e detta inget hinder...
På tal om det jag har haft en dags semsetr iår..:P undrar om jag får fler :gnissla

..och om man har sina barn fredagkväll till måndagmorgon? :7peta

Solid snake skrev:
2325634 Det skulle du ha tänkt på innan du stoppade lilleman i fel hål. :7peta

Fel hål :va

det finns väl inget "fel" hål..

mindre o större finns iallafall...men "fel" :va

Helt absurt :7peta :hihi

Solid snake skrev:

:rofl :lol
Blir typ att "skyll dig själv o stå för konsekvenserna"!? :D

Ädrans JKAY att fresta o så......har inte min sem förrän om yterligare 2 veckor....men dååå! :banana :banana :bananat

Edit: Varöfr vi inte kör om natten kanske är för att det finns en massa djur ute och kollisionsrisken är större? Min teori..

Last edited:
Solid snake skrev:

Hörrö...jag har GJORT mitt... :7peta
Min hojkarriär kan BARA bli MER. DIN däremot...din kommer att sänkas under isen med 2 ungar, en käring som tjatar, villa, volvo och vovve, bröllop för flera 100 tusen! HA...sen kan du sitta där o tjattra om att stoppa den i "fel" hål... :7peta

Men det är ju klart...du är tuff när du sitter 20 meter bort med 2 meter betong emellan!! :hihi

TouchMan65 skrev:
2325979...dynga....
Ädrans JKAY att fresta o så.....

.....mer dynga...

Fresta?? Med vad? :va
Inte fan bjuder jag ut :arsele för allmän beskådning! :lol [IRONI]

...eller det va inte det du tänkte på? :confused:

Hörru Alex har du kört på natten de senaste veckorna så har du säkert lagt märke till alla kamikazedjur som flyger i lagom ögonhöjd. Det räcker inte att torka av hjälmen utan man för karva av likdelarna i högar.

Det är mysigt väder på kvällarna men fy attan för alla bromsar, hästflugor och drakar som hamnar på hjälmen och andra ställen.

Fluffig skrev:
2326379 Hörru Alex har du kört på natten de senaste veckorna så har du säkert lagt märke till alla kamikazedjur som flyger i lagom ögonhöjd. Det räcker inte att torka av hjälmen utan man för karva av likdelarna i högar.

Det är mysigt väder på kvällarna men fy attan för alla bromsar, hästflugor och drakar som hamnar på hjälmen och andra ställen.

Hörru Fluffig om du hinner identifiera vad det är för typ av djur som flyger omkring så kör du på tok försakta :näsblod

Men visst djuren har lite er kami i sig då.. men men..

JKay skrev:
2325624 ..och om man har sina barn fredagkväll till måndagmorgon? :7peta

Barn.. nä men jag övar som fan... man vill ju vara bra när det sen gäller.. :D

AleX skrev:
2326437 Hörru Fluffig om du hinner identifiera vad det är för typ av djur som flyger omkring så kör du på tok försakta :näsblod

Men man ska väl lämna alla trafikskadade eller trafikdöda djur till polisen eller viltvårdare så att de kan ta hand om dem. Gör man det berättar de vad det är för djur man massakerat på hojjen. Eller menar ni att de inte bryr sig om små söta insekter?
Inälvor är äckligt att få mitt i synfältet även om de är små.

JKay skrev:
2326252 blablablabla.......blablablabla....

Fresta?? Med vad? :va
Inte fan bjuder jag ut :arsele för allmän beskådning! :lol [IRONI]

...eller det va inte det du tänkte på? :confused:

Tänkte på att du annonserade ut semestertider, inget annat. Ditt :arsele kan du ju behålla för dig själv, inget jag är intresserad av. Det försäkrar jag dig. Har ju sagt att du inte är min typ! :7peta :D

Njut sålänge det varar av semestern. Du ska ju snart in i "saltgruvan" igen! :pannkyss

Fluffig skrev:
2326478 Men man ska väl lämna alla trafikskadade eller trafikdöda djur till polisen eller viltvårdare så att de kan ta hand om dem. Gör man det berättar de vad det är för djur man massakerat på hojjen. Eller menar ni att de inte bryr sig om små söta insekter?
Inälvor är äckligt att få mitt i synfältet även om de är små.
ähhhh bara samla ihop dem i en påse o gör fallaffelbullar av dem o sälj den i malmö..

AleX skrev:
2327612 ähhhh bara samla ihop dem i en påse o gör fallaffelbullar av dem o sälj den i malmö..
Hoppas det inte är såna bullar vi får på söndag för då ska jag nog ta med mat hemifrån. Men insekter föder ju halva afrika käns det som när man tittar på Discovery, mums en tjock å fet larv. :zpy
Passar annars till middagspratet vi hade på jobb i dag om vad man har eller skulle kunna prova att äta.
Jag tror nog jag ätit både katt och hund utan att veta vad det varit och än har jag överlevt. Sen känner jag folk från indonesien som inte fattar att vi kan äta såna sumpdjur som kräftor och ål. De tyckte lika mycket om det som vi gillar att käka råtta.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park