På måndag!!

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Åker jag till Lellesmc och hämtar min nya motard! En helt ny KTM 525 SMR :banana

Så nu blir det så många träningar i år jag hinner med och som mål att köra några tävlingar nästa år! Fy fan, kan det bli bättre nu? :hihi

Jocke W skrev:
Åker jag till Lellesmc och hämtar min nya motard! En helt ny KTM 525 SMR :banana

Så nu blir det så många träningar i år jag hinner med och som mål att köra några tävlingar nästa år! Fy fan, kan det bli bättre nu? :hihi
Grattis! :tummenupp
Får man fråga vad en 05:a kostar nu precis innan 06:orna kommer ut?
Vi ses på banorna! :yoparty

RookieSM skrev:
Grattis! :tummenupp
Får man fråga vad en 05:a kostar nu precis innan 06:orna kommer ut?
Vi ses på banorna! :yoparty

ungefär desamma..fast jag får me extra fälgar med regndäck..me skivor på :tummenupp

RookieSM skrev:
Sjysst, bra affär! :) Välbehövligt i Sverige också.

jo extra fälgar med regndäck va väl kravet ja hade vid ny köp, men det gick ju vägen! så nu jagar jag transport bil och sen blir det första nervösa träningen på strägnäs :yoparty

speedysthlm skrev:
när har du tänk och träna?
bor oxå o sthlm o vill åka så mycke som möjligt!

ah, träningskompis? :tummenupp jag får se, för ja måste få tag i bil som sagt..men det ska va ordnat i slutet på nästa vecka..så inom en LÅNG 2 veckors period borde jag kunna köra första gången...

Fast ja kan inte köra 2 hojjar om du tänkte på det? ska bara köpa en kombi med ställning där bak. Fast jag har gärna banan för mig själv första träningen haha :hihi

aha...en komun-granne... coolt... vid ev körningar senare i höst kanske vi kan dela buss eller nått... jag har skåpbil...

Tamtech skrev:
aha...en komun-granne... coolt... vid ev körningar senare i höst kanske vi kan dela buss eller nått... jag har skåpbil...

Ja visst...vilken av hojjarna tar du :rolleyes: :yoparty

Jocke W skrev:

Du fick alltså ge 89000 då eller?

speedysthlm skrev:
kan man träna i strängnäs på helgerna?
har släp men tänkt o köpa buss o dragkrokställning

tisdag onsdag lördag har jag för mig..men man måste ringa en kontakt person, om du söker på sams + rallycross på google.se så hittar du sidan..titta där

Jocke W skrev:
Ja visst...vilken av hojjarna tar du :rolleyes: :yoparty

bara vertan, måste fixa lite bara, jävligt taskigt med tid f.n. men senare så...

hade egentligen laggt detta på hyllan, men av en händelse blev min kärlek till salu o kunde inte motstå...
o hon behöver lite smisk ibland...

Tamtech skrev:
bara vertan, måste fixa lite bara, jävligt taskigt med tid f.n. men senare så...

hade egentligen laggt detta på hyllan, men av en händelse blev min kärlek till salu o kunde inte motstå...
o hon behöver lite smisk ibland...

Låter bra! :tummenupp pma eller nåt när du vill träna!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025