På Lördag

Robz skrev:
....å jag tar med konservöppnare. Om Corben håller honom, Micke bedövar från höger så kan säkert Jimmy instruera mig hur ta isär!
Rikard o Tomas kan då köra två frivarv under tiden :cool:

o ni tror fortfarand på dä där??? :skrämd :D

/El Torpedo :crash

Nu är det nära och jag känner av vibbarna från
de andra lagen, hur nervösa de är för lag 4 :slicka

Vi i lag 4 räknar kallt med att vinna med minst 4 varv :cool:

Givetvis kommer lag 3 att utklassa de andra lagen!

...en annan har ju tävlat i gokart(nästan iaf :rolleyes: )

Föresten så söker jag skjuts till antingen Malmö C eller till Helsingborg om det är någon härifrån...
Bensin erbjudes

kajlyl skrev:
Jag blir skjutsad till Sturup, men har ingen som kan hämta mig... så det får bli om nån kan skjutsa mig till tågen eller så får jag väl kapa en flygbuss :D

köra ska jag iaf!!

har du bara hjälm me dig så kan jag ju skjussa dig till malmö på Mc.. om du inte hittar något bättre alternativ.. eller förlåt de finns inget bättre :rock

Micke, Corben, Rikard, Tomas - någon av er måste köra bil dit... Jag å Jimmy kör hoj och kan inte frakta hem segerbucklan! Hur fan gör vi :confused:

Robz skrev:
Micke, Corben, Rikard, Tomas - någon av er måste köra bil dit... Jag å Jimmy kör hoj och kan inte frakta hem segerbucklan! Hur fan gör vi :confused:
'

men de e ju ingen fara
den saken behöver ni inte bry er om Men mitt lag.. vi kommer få de problemet :slicka

micke.a skrev:
Nu är det nära och jag känner av vibbarna från
de andra lagen, hur nervösa de är för lag 4 :slicka

Vi i lag 4 räknar kallt med att vinna med minst 4 varv :cool:

Nu är det så här hade inte vi haft svartflagg micke.a
med i vårat lag så hade vi vunnit med 2 varv :finger

Nu fick vi nöja oss med att komma på 2 :a plats :gråta

// Mvh
Lag 4.
Jimmy Hansson
Mikael Andersson :p :p :p :p :p :p
Robin Östlin
Thomas Christiansson
Rikard Hansson
Tomas Barta

Vi vann... inte heller, men vi kom 4:a :rock inte illa kört, 1 svartflagg + ett gokartbyte, vår första gokart höll liksom inte...

Rogerr höll på att bli dödad idag, han snurrade i chikanen och jag kom fick bromsa ut i spenaten för att inte köra på han.

GSXR1100R skrev:
Vi vann... inte heller, men vi kom 4:a :rock inte illa kört, 1 svartflagg + ett gokartbyte, vår första gokart höll liksom inte...

Rogerr höll på att bli dödad idag, han snurrade i chikanen och jag kom fick bromsa ut i spenaten för att inte köra på han.

tar inte så hårt.. man är lite om i ryggen efter bara.. min förra chef hade som taktik att köra på mig i sidan när jag tog svängarna.... Kan tillägga att han aldrig bromsa innan heller.

GSXR1100R skrev:

Är du nu säker på vem som hade blivit ++++
Rogerr har ju Airbag runt om och du har bara på halva :crash

kajlyl skrev:
Vi vann!!! ...eller vi hade vunnit om det inte hade varigt för en svartflagg :p
??? :confused: ???
WORD! :fakta

Hur kalky(j)lerar du då? Vi hade åsså en svartflagg men kom som bekant tvåa! :cool:

He he, men kul va de, fast man inte kom först, GRATTIS lag crash test dummies :tummenupp :tummenupp :tummenupp

/Jimmyretta & Robz at the :öl :öl :öl

micke.a skrev:
Hörredurru!!! :7peta
Vi firar din svartflagg :fatta! :öl
Skulle du inte upp tidigt i morgon??? :3freak
Det var i alla fall din urskuld till att inte medverka i vår fest - men vi har inte hittat brudarna än.... :crash
/J & R

EDIT: Datorklabb

Last edited:
Jimmyretta skrev:
Hörredurru!!! :7peta
Vi firar din svartflagg :fatta! :öl
Skulle du inte upp tidigt i morgon??? :3freak
Det var i alla fall din urskuld till att inte medverka i vår fest - men vi har inte hittat brudarna än.... :crash
/J & R

EDIT: Datorklabb

Det var Robz som skrev det :slicka

Jimmy får inte skriva sådant hårt för sin Fru :brynad

Ps: Brudarna är HÄR :slicka :slicka :slicka :slicka

micke.a skrev:
Det var Robz som skrev det :slicka

Jimmy får inte skriva sådant hårt för sin Fru :brynad

Ps: Brudarna är HÄR :slicka :slicka :slicka :slicka

För information så är jag inte gift, tills det så får jag göra nästan vad jag vill.... :p :D

Back