på klubben ikväll?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
vilka ska dit å ta en kopp cafe i kväll då??
 
Jag ska dit.

Pratade med Johan nyss och han skulle hämta tröjorna från Stadium så vi får prova vilken modell vi vill ha.

Sen är det bara att fixa med loggan och trycket.
 
T-shirts

japp i kväll dricker vi en kopp eller två. Och provar lite kläder. Vi får ha grejerna ett ta så det är ingen bråska med att bestäma vilken modell vi ska ha.
Men samtidigt ju snabbare desstå bättre..
 
Re: T-shirts

Suzukiman skrev:
japp i kväll dricker vi en kopp eller två. Och provar lite kläder. Vi får ha grejerna ett ta så det är ingen bråska med att bestäma vilken modell vi ska ha.
Men samtidigt ju snabbare desstå bättre..

Snabbare är ju bättre...iaf för det mesta :D
 
Kom dit och bär lite gipsskivor....och kolla tröjor.
 
Några bilder från ikväll på klubben...

Erik, Mell och Micke med material för ombyggnationen.
 

Bifogat

  • webimg_5472.jpg
    webimg_5472.jpg
    77.2 KB · Visningar: 323
Thommy bytte packboxar.
 

Bifogat

  • webimg_5474.jpg
    webimg_5474.jpg
    87.7 KB · Visningar: 200
John (Mell) hjälpte till...
 

Bifogat

  • webimg_5476.jpg
    webimg_5476.jpg
    78.5 KB · Visningar: 194
Galin satt som vanligt och fixade med sin racer...undrar om han vet vad han håller på med??
 

Bifogat

  • webimg_5477.jpg
    webimg_5477.jpg
    92.3 KB · Visningar: 193
Galin igen...
 

Bifogat

  • webimg_5479.jpg
    webimg_5479.jpg
    99 KB · Visningar: 287
Roger tappade mest bort sina prylar :D
 

Bifogat

  • webimg_5478.jpg
    webimg_5478.jpg
    75.4 KB · Visningar: 329
Fasen, va´ trevligt ni ser ut att ha det!! :tummenupp

Får man komma och hälsa på när jag flyttat upp?
 
Vee-twn skrev:
Fasen, va´ trevligt ni ser ut att ha det!! :tummenupp

Får man komma och hälsa på när jag flyttat upp?

Givetvis!

Du lär inte känna sig ensam som TL ägare...
 
Tackar! Då ses vi när jag kommer upp då!
BWT Ingen som känner nån som ska flytta ifrån sin fräscha 2 och vill att jag ska bo där?
 
Prova AP fastigheter på 090-706070.
Är en 2:a ledig i huset bredvid mig på Mariehem.
 
Invigning

Invigningen av våran ombyggda klubblokal närmar sig. Ni/dom som inte har sett vad som har hänt där på sista tiden, då är det dax att komma förbi.
På lördag har vi invigningsfesten. Hoppas vi blir många som vill rocka loss.
Väl möta...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top