På jakt efter handledare till våren -14

Jag kan vara handledare, har varit det förut å alla klarade sig på 1a uppkörningen. Om det beror på mig eller på dem låter jag vara osagt!

Någon chans att du bor i sthlm? :D
Skulle ju va nice o klara på första :D

Hej! Jag bor i Kristianstad nere i Skåne, Är snart 22 år gammal och hade tänkt ta körkort under sommaren 2014. om någon vill ställa upp som handledare för mig VT2014? Jag står för handledartillståndet och käk vid korvmojjen vid körtillfälle givetvis.:smasha Om ni skulle vilja ställa upp så återkommer jag med mer information när jag har allt som behövs och när värmen börjar sticka fram (blir nog slutet i mars / början av april).

That's the spirit, grymt att flera använder sig av denna tråd, blir jävligt glad måste jag säga :D!!!!

Hör av dig i februari så kanske jag kan erbjuda mina tjänster! I så fall börjar körningen i början av mars :)

jag är också helt färsk som kan tänka sig hitta en handledare i sthlm till våren. 24 år och vill ta A obegränsad.
Kan en handledare övningsköra med 2 färskingar på olika hojtyper? :crash

jag är också helt färsk som kan tänka sig hitta en handledare i sthlm till våren. 24 år och vill ta A obegränsad.
Kan en handledare övningsköra med 2 färskingar på olika hojtyper? :crash

Inte samtidigt tyvärr. Annars får man ha max 15 elever bara man har handledartillstånd för varje elev men man får bara köra med en i taget. Däremot går det ju utmärkt att skjutsa den ena på sin egen hoj och bytas av lite då och då.

Jag är gärna handledare till någon i 0418-trakten. Bara att PM:a så diskuterar vi.

Jag söker också en handledare :D 17 bast och snart ägare till en 125a plastraket :yoparty Stockholms området, skicka gärna ett PM om ni känner er träffade :) Jag är inget moppefucko btw ;)

Hej,

Jag har 1 handledare idag, men skadar ju kanske inte med fler? Jag bor i jkpg och vill gärna åka varje dag! :)
Har en del körvana sen innan! Hör av er om det finns någon som är intresserad av att se en gul väst framför sig i någon månad nu i vår.

Skriv gärna ett PM isåfall.

Mvh
David

Skriver i tråden igen då jag nu har både hoj och kläder liggandes, finns det någon som är intresserad av att vara handledare runt kristianstad-trakten? betalar givetvis för handledartillståndet och käk på korvmojjen vid körtillfällen, har en Suzuki GS500

Tjena, även jag lånar denna tråden och söker nån som kanske kan tänka sig att att vara handledare åt mig:-).

Bor strax utanför Karlstad i Vålberg och har hoj, kläder körkortstillstånd, övningskörningsväst ja allt som behövs utom en handledare.
Betalar självklart kostnaden för handledarskapet och bränsle :-).

Hojta till om det finns nån som vill hjälpa mig. Har inte mkt erfarenhet av tyngre hojar men kör en del enduro.

Hojen jag har är en Hornet 600 2001 som är reggad som tung MC.

Är inget krav att komma ut varje dag men nån gång emellanåt skulle vara kanonkul. Kontakta mig via Pm om intresse finns. Är född 80 och haft B-kort ett bra tag så jag har god erfarenhet av att vara ute i trafiken med bil iaf:-)

Är detta tråden för att jaga tjej^H^H^H^Hhandledare? Jag betalar självklart kostnaden för handledarskapet och bränsle, och jag har också god erfarenhet! Har inte heller mkt erfarenhet av tyngre tjej^H^H^H^Hhojar, men kört en del lättare stuff.

Här av er via pm!

Jag skall nog inte vara handledare, var det åt en förra sommaren. Jag ville ju att han skulle bli riktigt bra på det här men när vi körde lågfartsbanan för femte kvällen i rad tröttnade han fullständigt och lade ner hela skiten :död

Jag skall nog inte vara handledare, var det åt en förra sommaren. Jag ville ju att han skulle bli riktigt bra på det här men när vi körde lågfartsbanan för femte kvällen i rad tröttnade han fullständigt och lade ner hela skiten :död

Helt rätt, det var din chans att ge igen för tiden med dina egna handledare och lågfartsbanorna! Två månaders obligatorisk nollning.

Är detta tråden för att jaga tjej^H^H^H^Hhandledare? Jag betalar självklart kostnaden för handledarskapet och bränsle, och jag har också god erfarenhet! Har inte heller mkt erfarenhet av tyngre tjej^H^H^H^Hhojar, men kört en del lättare stuff.

Här av er via pm!

Desperat eller, efter kvinnlig fägring? Tunnsått med tjejer på Rosen eller har alla genomskådat dig vid det här laget? Goda kunskaper i vad? ;) :crash

Desperat eller, efter kvinnlig fägring? Tunnsått med tjejer på Rosen eller har alla genomskådat dig vid det här laget? Goda kunskaper i vad? ;) :crash

Någon måste även nu i moderna tider hålla fanan högt för dessa traditionella kommentarer på sporthoj :fakta Så i väntan på nästa fanbärare så kämpar jag på.. men..

bortsett från det, jag kan vara allt du vill :kär

:yopartyJag är ledig om dagarna och söker uppdrag inom hojvärlden, Jag kan tänka mig att vara handledare.
PM:a

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...