På G igen med hoj :-)

GST Spyder

biker to be
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Väsby
Hoj
cbr600 el gsxr600/750blivande
Så skall bilen säljas till slut. Sugen på en tl1000r men det blir lite för dyrt så jag satsar på en cbr 900 95+ eller ev en Rf600R/900R istället.:-) Tar gärna en hoj i i nbyte så vi får se vad det lider vad det blir. Måste även fixa den däringa lappen ni vt ;-)

Hoppas på många bra tips o trix här på forumet och skall nog hänga en del här framöver :-)
 
Välkommen! :)
Här finns det fullt med tips och bra trådar, prova gärna att söka!
64 439 trådar just nu, bara välja o vraka... :tomten

Hoppas inte ett välkomnande av en på 125:a inte duger! :arsele

/Mvh Johan
 
Ja det låter ett som ett vettigt köp med sporthoj! Välkommen hit till forumet! Jag måste verkligen säga att det är ett bra forum om man söker hjälp med tekniska biten eller om man bara vill tjöta skit.
Själv är jag 17 och har ännu inget kk för hoj, men det är på g, tro mig! Hoppas du trivs här och att du tar det lugnt på vägarna! Välkommen! :)
 
jodå..jag hängde lite här då jag köpt emin tl1000r förrförra året då det var tänkt att jag skulle tagit kort och börjat. Tyvärr gick för mycket pengar till att trimma/bygga om bilen så jag sålde hojen igen :-(
Nu skall bilen bort till 100% och då blir det hoj istället så man har något att leka med i alla fall :-)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top