abstruse skrev:
Det är nog inte så många som vet vad vi pratar om. Majoriteten på forumet idag är väl så'nt där nytt folk. Det var bättre förr!![]()
Du menar på den tiden då du körde hoj ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:
Det är nog inte så många som vet vad vi pratar om. Majoriteten på forumet idag är väl så'nt där nytt folk. Det var bättre förr!![]()
abstruse skrev:
Tom skrev:Du menar på den tiden då du körde hoj ?
Tom skrev:Du menar på den tiden då du körde hoj ?
McB skrev:Japp, mycket bättre. Piff & Puff, synthgröna depåstöd och Jalles gay-o-meter. Det var tider det...![]()
McB skrev:Lägg dig inte i det här, gubbe. Jocke och jag håller ihop, hojlösa som vi är. Schas!![]()
abstruse skrev:Det är synd om oss och alla andra är dumma. Alla.
abstruse skrev:Det är synd om oss och alla andra är dumma. Alla.
Ankan skrev:Blir du gladare om du får låna min hoj en stund??![]()
abstruse skrev:Den är ju inte grön!![]()
Nä, jag ska nog inte köra mer på gata, det är hälsovådligt. Men, tack iaf. Jag ska göra comeback på RR-banan när jag har råd, d v s när man gått i pension.
Däremot tycker jag vi får göra en revival på Lejonet & Björnen i sommar och käka lite glass.
rougie skrev:Lite OT: Men drömde inatt om någon blond brud jag skulle sätta på som vad din syrra McB. Vettefan vad du gjorde i min dröm känner inte ens dig eller har pratat med dig, men du var ganska lång och smal och var orolig över att jag bara var ute efter en grej med din syrra som jag såklart nekade.![]()
Din syrra var jävlig snygg dock![]()
abstruse skrev:
rougie skrev:Lite OT: Men drömde inatt om någon blond brud jag skulle sätta på som vad din syrra McB. Vettefan vad du gjorde i min dröm känner inte ens dig eller har pratat med dig, men du var ganska lång och smal och var orolig över att jag bara var ute efter en grej med din syrra som jag såklart nekade.![]()
Din syrra var jävlig snygg dock![]()
Ankan skrev:Anytime, säg bara te.
McB skrev:För det första så har jag ingen syster, och för det andra så är bör du söka hjälp.![]()
McB skrev:Earl Grey eller något gay-te med fruktsmak?
Ankan skrev:Häng med å skåda, vetja!
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT