På den stora intergalaktiska farleden...

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
abstruse skrev:
:)

Det är nog inte så många som vet vad vi pratar om. Majoriteten på forumet idag är väl så'nt där nytt folk. Det var bättre förr! :D

Du menar på den tiden då du körde hoj ?

abstruse skrev:
:)

Det är nog inte så många som vet vad vi pratar om. Majoriteten på forumet idag är väl så'nt där nytt folk. Det var bättre förr! :D

Japp, mycket bättre. Piff & Puff, synthgröna depåstöd och Jalles gay-o-meter. Det var tider det... :rullandeu

Ankan skrev:
Blir du gladare om du får låna min hoj en stund?? :kiss

Den är ju inte grön! :4skrika

;)

Nä, jag ska nog inte köra mer på gata, det är hälsovådligt. Men, tack iaf. Jag ska göra comeback på RR-banan när jag har råd, d v s när man gått i pension.

Däremot tycker jag vi får göra en revival på Lejonet & Björnen i sommar och käka lite glass.

abstruse skrev:
Den är ju inte grön! :4skrika

;)

Nä, jag ska nog inte köra mer på gata, det är hälsovådligt. Men, tack iaf. Jag ska göra comeback på RR-banan när jag har råd, d v s när man gått i pension.

Däremot tycker jag vi får göra en revival på Lejonet & Björnen i sommar och käka lite glass.

Anytime, säg bara te. Fast det får bli MYCKET glass. Glass e gott.

Lite OT: Men drömde inatt om någon blond brud jag skulle sätta på som vad din syrra McB. Vettefan vad du gjorde i min dröm känner inte ens dig eller har pratat med dig, men du var ganska lång och smal och var orolig över att jag bara var ute efter en grej med din syrra som jag såklart nekade. :hihi

Din syrra var jävlig snygg dock :tuttar

rougie skrev:
Lite OT: Men drömde inatt om någon blond brud jag skulle sätta på som vad din syrra McB. Vettefan vad du gjorde i min dröm känner inte ens dig eller har pratat med dig, men du var ganska lång och smal och var orolig över att jag bara var ute efter en grej med din syrra som jag såklart nekade. :hihi

Get out more. :D

rougie skrev:

För det första så har jag ingen syster, och för det andra så är bör du söka hjälp. :tungan

McB det är så här Kalle Anka & Co kommer se ut om 50 år när en DVD trillar ner i brevlådan varje fredag, å varje gång Carl Barks Jr har gjort nått nytt så kommer det en bonus DVD i lådan ;)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti