På begäran: Mer bilder på den Citrongula!

Jag tycker det blev läckert som f*n!!
:tummenupp

Last edited:
Så ruggigt läcker! :dregelsmiley

Har alltid tyckt att svart och gult är bland de finaste färgerna man kan ha i kombination och det visar sig verkligen på din hoj. Smart tanke med bakdeln och otroligt snyggt med blinkers i framlyktorna. Här har vi en kille som tänkt till! :tummenupp

Nej, jag säger det inte för att jag vill låna pengar.

Snygg! Du var inte och åkte efter E4:an direkt norr om Uppsala i Tisdags (8/7)? Såg en knallgul R1:a då när jag stod och käkade.

Läcker hoj hursomhelst!

- P -

:hej

Kul att ni verkar gilla biken :bow

Kom gärna med förslag på mer modds etc. Samt ska jag lägga flames/tribal i mattsvart på sidan, så om nån e duktig på photoshop och kan lägga upp några exempel på hur det skulle kunna se ut, vore det vara mycket uppskattat! :tummenupp

Tänkte eventuellt polera fälgarna, vad tror ni om det? Kanske blir fel då svart bryter rätt fint mot det gula. Men polerat är polerat :rock ! Kanske i kombinatione med polerad ram och sving? Eller kanske gå åt andra hållet och lacka ram och sving svart :eek:

Imorrn ska det handlas gula neon ljus på Elfa! Gillar Fast & Furious looken :rock

Less aint more boy, MORE IS MORE! :rock :rock :rock

Last edited:
Peccus skrev:
Snygg! Du var inte och åkte efter E4:an direkt norr om Uppsala i Tisdags (8/7)? Såg en knallgul R1:a då när jag stod och käkade.

Läcker hoj hursomhelst!

- P -

Nej det var inte jag, kan ha dock ha varit polaren/

MVH

Hur har du fäst plexiglaset?
Modda precis min egen rettabak men hade lite problem med att fästa underplattan på ett bra sätt.

Jäkligt koolt iallafall...

MrCrone skrev:
:hej

Kul att ni verkar gilla biken :bow

Kom gärna med förslag på mer modds etc. Samt ska jag lägga flames/tribal i mattsvart på sidan, så om nån e duktig på photoshop och kan lägga upp några exempel på hur det skulle kunna se ut, vore det vara mycket uppskattat! :tummenupp

Tänkte eventuellt polera fälgarna, vad tror ni om det? Kanske blir fel då svart bryter rätt fint mot det gula. Men polerat är polerat :rock ! Kanske i kombinatione med polerad ram och sving? Eller kanske gå åt andra hållet och lacka ram och sving svart :eek:

Imorrn ska det handlas gula neon ljus på Elfa! Gillar Fast & Furious looken :rock

Less aint more boy, MORE IS MORE! :rock :rock :rock

Om jag får tycka så låter "tribals" på sidorna kanonbra! Ser liksom ut att fattas något just nu.... Sedan tycker inte jag att du ska polera fälgarna, De gör sig ruskigt bra som det är! Svart ram/sving kanske skulle funka, svårt att säga utan ett litet PS jobb... :)

Snygg! Tror jag såg dig på Bergshamra-leden i Fredags. Såg cool ut och ljudet va det inte heller nått fel på. :tummenupp

Vad har du pröjsat för devil slipen... har du helsystem eller passar den bara till orginal? Är på jakt efter en sådan....

Har hojjen varit crashad?

I alla fall på bilderna som du visat verkar som om framkåpan (och framhjulet?) inte ligger på samma linje som baken och bakhjulet. Ganska tydligt också.

Eller är det bara en illusion ?!?!

/a

aLcATRAZ skrev:
Har hojjen varit crashad?

I alla fall på bilderna som du visat verkar som om framkåpan (och framhjulet?) inte ligger på samma linje som baken och bakhjulet. Ganska tydligt också.

Eller är det bara en illusion ?!?!

/a

Det är för att toppkåpan är sprucken och av på ett ställe (lagat med eltejp :( ) Konsollen som håller i är fortfarande sned den med..

Därför jag letar febrilt efter de delarna...

GrimReaper skrev:
Jag undrar oxå hur du har fäst undertailen...

Med försänkta skruv in i de befintliga hålen på bakkåpan+ plus ett stag på varje sida bak upp på bakramen, kanske kan ordna bilder om det kan vara till hjälp...

MVH

Mc Crone..... Säger bara Nirvana!!!

Tycker nog att bilderna är orättvisa då det är i verkligheten den ska ses.

Fet pose på kajen i vaxholm gjorde att jag höll på att ramma pressbyrån på väg hem. Bra jobbat med röva som är det grövsta jag sett.

:tummenupp

Skit snygg hoj!!!!! bland de absolut snyggast jag sett!!! :kär

Snälla säg att du skämtade med neonljuset!!! :o

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...