På bakhjulet med min 400 FWS!

mata med gas!!!!!!!!!!!! :crash :crash
mer nos åt folket!!!
 
Faan JP!!! du äger ju med fws:en...

vilken dominanshandling på parkeringen!!!

BB, snacka om att han visar vilken hoj som äger hela jävla Älvsjömässan....( visst var det där ni filmade)
 
Påhlgren skrev:
sätt dig längre bak så funkar det!!!!!
det går ju med en rd.... :D

En RD har väl i runda slängar dubbelt så hög effekt och väger 30-40 kg mindre... Iaf om vi pratar en 350 med YPVS.
 
Klart det går att wheela med Gammelsukkor. Jag gjorde samma sak med min på väg upp till Bike Week.

Recept:

1. Sätt på fyllda packväskor och surra fast tung packning utöver det.

2. Accelerera, varva till rödmarkeringen, växla till tvåan och släpp ut kopplingen illa kvickt. Vips har du gjort dig ett bakhjulsåk!
 
Raggarn skrev:
Faan JP!!! du äger ju med fws:en...

vilken dominanshandling på parkeringen!!!

BB, snacka om att han visar vilken hoj som äger hela jävla Älvsjömässan....( visst var det där ni filmade)

'skrattar' ja det var Älvsjö mässan. Oh ja, FWS regerar där :rock
 
Silwer skrev:
det där kallas stegra, hojen är ju så trött att den bara klarar av att göra det där studset.
Nu fattar man vad som menas med mellanklasshoj, stackare.

Ett bakhjul är alltid ett bakhjul. Det där ÄR en wheelie. Punkt.
Har du aldrig insett vad som menas med mellanklassare innan du såg denna film? Jag välkomnar dig till den nya erfarenhet du besitter. Jag, stackare? Inte då. 34 hk på bakhjulet räcker gott och väl till att få körkortet indraget.
Eller vad tror du? ;)
 
Bikerbitch skrev:
Ett bakhjul är alltid ett bakhjul. Det där ÄR en wheelie. Punkt.
Har du aldrig insett vad som menas med mellanklassare innan du såg denna film? Jag välkomnar dig till den nya erfarenhet du besitter. Jag, stackare? Inte då. 34 hk på bakhjulet räcker gott och väl till att få körkortet indraget.
Eller vad tror du? ;)

Nej, jag hade nog inte det, är från den generationen som slapp sånt.
34hk räcker väl till att få kk indraget, antar att den kan göra en 150 nåt?
Och, nej det där var ingen wheelie:-)
 
Haha, den där filmen var lite pinsam nästan. Full kopplingsslirning i rullande fart och ändå lättar den bara till någon dm. Ungefär som min gamla cb400...
 
Det verkar som att några modiga pojkar har antagit utmaningen!
Om vi ses nångång så prova gärna o se om ni får upp lilltösen ännu mera på bakhjulet. Utan att ta död på den.

Pinsamt?
Det är en mellanklassare grabbar, 34hk och 25 kw.
 
min rg är då svårare att få upp på bakan och den är fan så mycker mer framtung och har typ 0 i effekt under 6000rpm
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top