Krille_Krillr
Ny medlem
........
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
........

Det finns mängder med trådar om det, så söka
Annars är det bara att hålla en fart där du har bra drag på ettan, dra in kopplingen, varva till och släppa ut kopplingen och vips så lättar den. Dutta till med kopplingen lite snabbt, å möt med gasen. Övning ger färdighet![]()

;p jag har sökt men inte hittat.
så man måste använda kopplingen? och är det bara 1an som man kan köra på`?
tack för svar![]()

Nu tycker jag allt att du var lite tjatig å enformig

Det är väl bara att testa, till slut lyckas man. Jag började mina försök på en Honda CB 750 F från 81. Slutade aldrig försöka fast jag inte lyckades så bra... Jag har då aldrig frågat någon på ett forum om hur man gör. Skulle inte komma på tanken ens...Ställ dig framför en kajkant. Stå still och varva mot stoppet med 1:an i. Dumpa kopplingen och häng kvar på hojen. Nog ska du få uppleva luft under hjulen...
1243125 trådar om samma sak... Varför...Det är väl bara att testa, till slut lyckas man. Jag började mina försök på en Honda CB 750 F från 81. Slutade aldrig försöka fast jag inte lyckades så bra... Jag har då aldrig frågat någon på ett forum om hur man gör. Skulle inte komma på tanken ens...

Jag wheelade med polarns gsx750 -82'a, med honom på1243125 trådar om samma sak... Varför...Det är väl bara att testa, till slut lyckas man. Jag började mina försök på en Honda CB 750 F från 81. Slutade aldrig försöka fast jag inte lyckades så bra... Jag har då aldrig frågat någon på ett forum om hur man gör. Skulle inte komma på tanken ens...
Visserligen fick jag bara upp framhjulet 5 cm, från stillastående med fullgas och kopplingsdump 
coolaste killen i stan den där bollox
coolaste killen i stan den där bollox

Jag wheelade med polarns gsx750 -82'a, med honom påVisserligen fick jag bara upp framhjulet 5 cm, från stillastående med fullgas och kopplingsdump
![]()
man kan ju knappast läsa sig till hur man gör![]()

Nä, men man kan läsa tips...vilket var precis det han bad om![]()
Jag wheelade med polarns gsx750 -82'a, med honom påVisserligen fick jag bara upp framhjulet 5 cm, från stillastående med fullgas och kopplingsdump
![]()
Hehe, japp, vi flyttade ju tyngdpunkten den strategiska mm som behövdesSom sagt, vi kom ju överens om att det hela berodde på regnrocken i toppboxen.![]()

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |