På bakhjulet i 200 blås!!

Grattis :va

Själv så ska jag ska köpa Moto GP III till mig själv i julklapp :tummenupp
 
Är det inte trean som har kommit ut till PS2:an??

Nu har jag kollat upp det.
Det är trean som är den senaste till PS2:an :tummenupp
 
Last edited:
Båda bygger på år 2002 hojar och förare så det är nog liknande spel.
Personligen tycker jag en chippad xbox rockar!
 
Bara för att retas lite så kan jag nämna att jag luftade hojen lite idag. Falcon hade inga problem med att lyfta upp framhjulet längs Fyrislundsgatan, December till trots. :)
 
Jag trodde att du körde med KTM:en
eller är den inte "fixad" än?
 
Hmm, personligen föredrar jag 200 på slangen på landsvägen istället....
Men det är ju jag det :hihi
 
Jorå...

...KTM:en är fixad, men jag var bara ute och luftade Aprilian. Körde den till Autlet. Tänkte ha den stående där under vintern, utifall att det passera någon spekulant... :)

Men attans vad hon morrade gott idag...

//D

Affe_R1 skrev:
Jag trodde att du körde med KTM:en
eller är den inte "fixad" än?
 
MotoGP och bakhjulsåkning!?!?!? *Fnys*

SBK 2001 rockar! :yoparty
 

Bifogat

  • slide 3.jpg
    slide 3.jpg
    31.8 KB · Visningar: 62
  • touch down 1.jpg
    touch down 1.jpg
    44.1 KB · Visningar: 64
  • touch down 2.jpg
    touch down 2.jpg
    42.5 KB · Visningar: 45
  • touch down 3.jpg
    touch down 3.jpg
    42.1 KB · Visningar: 49
Last edited:
Penguin skrev:
MotoGP och bakhjulsåkning!?!?!? *Fnys*

SBK 2001 rockar! :yoparty




Min gamla :Bugar IDOL 111

Aron S. Miss you! :(

Tack P för att du påminner mig om gamla IDOLER.

Ps... Har du röjt något på dansgolvet eller 3:a något mer? :rolleyes:
 
Last edited:
xx skrev:
Aron S. Miss you! :(

Tack P för att du påminner mig om gamla IDOLER.

Ps... Har du röjt något på dansgolvet eller 3:a något mer? :rolleyes:

Ja Slight var en favorit på den tiden han körde. Cool kille helt enkelt!

Något röj har det inte blivit på ett tag nu, men ev på lördag! :banana
 
Har installerat MotoGP2 (vill oxå vara med & köra :D ), och har kört det med tangentbordet, faen va svårt det var att köra med det, man leker ju mer jordfräs än håller sig på banan :D

Ska nog införskaffa mig en gamepad istället, någon/några som har några bra erfarenheter av vilka som är bra/bättre? tacksam för lite tips.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top