På 2 hjul's mässan 2008

Heden ligger mellan avenyn och mässan, typ. Svänger du av vid Ullevi kommer det finnas skylltar mot hedens parkering har jag för mig. Kan dock vara svårt att få en plats om man kommer sent.

mellan 08-22 kostar parkeringen 4 kr /h efter 22 e det gratis.,finns även parkering på schillerska gymnasiet vid vasa där det kostar ca 3kr / h men e lite lite längre att gå till mässan.eller så kan du parkera runt om vid GU humanisten där det kostar 4 kr/h och det är gångsavstånd till mässan. finns även parkeringar på eklandagatan vid studentlägenheterna där det kostar ungefär lika mkt men brukar oftast va ont om plats.men allt beror på hur långt ifrån man vill parkera?

mellan 08-22 kostar parkeringen 4 kr /h efter 22 e det gratis.,finns även parkering på schillerska gymnasiet vid vasa där det kostar ca 3kr / h men e lite lite längre att gå till mässan.eller så kan du parkera runt om vid GU humanisten där det kostar 4 kr/h och det är gångsavstånd till mässan. finns även parkeringar på eklandagatan vid studentlägenheterna där det kostar ungefär lika mkt men brukar oftast va ont om plats.men allt beror på hur långt ifrån man vill parkera?

Jag tar hellre en 10-15 mins promenad o slipper massa bilkö o höga avgifter.
Nån som vet va de kostar sig på lisebergsparkeringen?

Sådär, här har du en idiot säker karta XD

gteborgmapyk3.jpg

Jag hade för mig att det var ett maxbelopp på 20 pengar/dagen där men jag kanske har drömt i nattmössan. Det är dock billigt för att vara så centralt det är ett som är säkert.

schyrrebyrre...

Tackar.. 60 spänn alltså... de får la bli ett alternativ om allt annat är upptaget :tummenupp

har för mig att avgiften e i stort sett densamma på p-platserna runt det aktuella området sen undrar jag om inte hedens p-plats är stängt men det kanske ngn borgare kan upplysa oss om:) själv parkerar jag alltid i focushuset dvs huset som e markerat med blått, smidigt som fan och du har mässan inom 1 minut:tummenupp

Förra året körde jag till och från STHLM för den mässan, så nu är jag värd att tjyvåka på fyran och vara framme efter sju minuter.

sporthojsfolk på rubinen

finns det fler än vi från sh som bor på rubinen? Eller som finns i närheten som är sugna på gå ut o dricka nåra öl o kanske nåt att äta. Vore kul att träffa lite hojåkare.

finns det fler än vi från sh som bor på rubinen? Eller som finns i närheten som är sugna på gå ut o dricka nåra öl o kanske nåt att äta. Vore kul att träffa lite hojåkare.

Last edited:
.

Hade du SH-tröja på dig på mässan idag (fredag)?
Var nån polare som såg dig tror jag :) :tummenupp

om ca 50 minuter åker marcus, jag och lukas ner 500 km till göteborg med en volvo v70 och en backstreetboys skiva.. ses!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka