På 2 hjul's mässan 2008

Been there done that! Tycker det var väldigt bra placering på allt i år.
Bra att åka på torsdagen lagom med folk :tummenupp
Nu har man provsuttit allt av värde, och några till!

nä nu...

Been there done that! Tycker det var väldigt bra placering på allt i år.
Bra att åka på torsdagen lagom med folk :tummenupp
Nu har man provsuttit allt av värde, och några till!
...blir jag avaaaviiiis!! Vill också provsitta, måste vänta tills helgen och det kanske går i stöpet eftersom barnen är magsjuka :va blir väl smittad lagom till kalajset :huvet

två dagar kvar... sen brakar det lös. Väljer att gå på Lördag, antar att det är mest folk då. Men det är nog bara gosigt. Ny tank ska jag köpa... är ju så kass att jag trillade i höstas.. attans mig. See you there!

va är idag, riktigt grymmt. Men har inte sporthoj en monter? Hittade ingen i alla fall.

och är hrc hojar mattare i färgen än övriga honda?

Kom hem för ett tag sen, varit iväg hela dagen (drygt 20 mil till GBG :D) och jag får nog säga att KTM & Ducatimontern var ballast, fy fasen alltså. Nya RC8an till exempel, vilken jävla hoj! :yoparty Duke690 såg också intressant ut och självklart smygollade man Superduke:arna så mycket man hann. Jag är kär i KTM nu tror jag. :D Av alla hojar jag provade idag på mässan så vann nog faktiskt SuperDuke 990.

Ducatimontern gick inte av för hackor heller och nu vet man ungefär hur dom som har råd att slänga upp 215k för en 1098S känner sig när dom kliver upp i sadeln. Tyvärr fick man inte starta den. :D Dessutom står det en viss MotoGP-replika där och den går inte av för hackor direkt, minst sagt.

Tyckte förövrigt att det var rätt skoj att få se ovanliga hojar som Benelli på riktigt nära håll, deras nakna hojar är grymt underbara.

Har ett par bilder på några snygga jävla hojar men pallar ej slänga upp nu. :D

Last edited:
Mmm linus har mitt nummer men läs mitt pm. Jag kanske tar MCn in för jag kör ju den ändå till skolan, annars måste jag hem och ta bussen därifrån istället =S

Står i TOMCC monter på lördag.

Hur ser du ut då? :tungan
En som är ifrån min gamla födelse/hemstad och kör 675a måste man ju byta lite ord med :)

Ja på lördag e de bestämt nu att de blir, men vart parkerar man bäst o billigast?

Heden skulle jag gissa på, iaf inne i stan. Men skall du få parkering där får du vara där tidigt.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...